1
Vraag
2
Reacties
Fender

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Beste,

 

Ik zou graag mijn incassodatum wijzigen naar de 28e van elke maand.

 

Groet,

 

Amber

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Fender! Ik heb de incassodatum gewijzigd. Dit zal voortaan rond de 28e zijn (i.v.m. feestdagen en weekenden). De komende 2 facturen kunnen nog afgeschreven worden op de oude incasso datum. Deze mag je in de gaten houden. Ik heb gelijk ook het adres gewijzigd voor je 🙂 
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden. 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Fender 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis  kan je een privé bericht sturen via
hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Fender
Welkom op de community van Vodafone. Ik help je graag verder met aanpassen van de incassodatum. Ik zie dat @Energieboy je de juiste informatie geeft, waarvoor dank! Je mag deze gegevens naar mij toe sturen via een privebericht. Mocht de incassodatum al aangepast zijn, dan hoor ik het ook graag! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @Fender! Ik heb de incassodatum gewijzigd. Dit zal voortaan rond de 28e zijn (i.v.m. feestdagen en weekenden). De komende 2 facturen kunnen nog afgeschreven worden op de oude incasso datum. Deze mag je in de gaten houden. Ik heb gelijk ook het adres gewijzigd voor je 🙂 
Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je de community te vinden. 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic