1
Vraag
2
Reacties
026rico

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen

Hallo,

 

ik zou graag mijn incassodatum aanpassen naar een andere datum. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @026rico. Ik heb de incassodatum verplaatst voor je rond de 28e. Dit is altijd rondom een datum in verband met weekenden en feestdagen. De komende 2 facturen mag je in de gaten houden. Deze zullen nog op de oude datum afgeschreven worden. De factuur erna zal rond de 28e afgeschreven worden. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag :). 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @026rico
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt wat betreft de datum van afschrijving. Het is zeker mogelijk om dit te verplaatsen naar een moment wat jou beter uitkomt. De incasso kan plaats vinden tussen de 14e en de 28e van de maand. Welke datum zou je voorkeur hebben? Houdt er overigens rekening mee dat de incasso altijd rondom een datum plaats vindt. Dit is i.v.m. weekenden en feestdagen. 

Graag hoor ik welke datum jouw voorkeur heeft en om dit te realiseren heb ik ter verificatie uiteraard ook nog wat gegevens van je nodig. Wil je mij een privéberichtje sturen met daarin de volgende informatie?
Naam contractant:
Geboortedatum:
Adresgegevens:
E-mailadres:
Laatste 4 cijfers van het IBAN rekeningnummer: 

Je kunt mij een privéberichtje sturen via deze link. Je kunt dan vanuit je inbox een bericht opstellen en mij als ontvanger kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @026rico. Ik heb de incassodatum verplaatst voor je rond de 28e. Dit is altijd rondom een datum in verband met weekenden en feestdagen. De komende 2 facturen mag je in de gaten houden. Deze zullen nog op de oude datum afgeschreven worden. De factuur erna zal rond de 28e afgeschreven worden. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag :). 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic