1
Vraag
2
Reacties
cocojnel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum aanpassen

Hallo,

 

Ook ik wil graag mijn incassodatum aanpassen. Wat moet ik daarvoor doen?

 

Groet

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 944Posts
  • 257Oplossingen
  • 397Likes

Hi @cocojnel
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving voor je te wijzigen. Heb je toevallig ook een voorkeur voor een bepaalde datum van afschrijving? Het is mogelijk tussen de 14e en 28e van de maand. Uiteraard heb ik ook wat extra informatie van je nodig om deze aanpassing door te voeren, namelijk: 
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer: 

Wil je deze informatie in een privéberichtje naar mij toe sturen? Dit kun je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

Uiteraard kun je deze wijziging ook gemakkelijk telefonisch of via de chat regelen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 944Posts
  • 257Oplossingen
  • 397Likes

Hi @cocojnel
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving voor je te wijzigen. Heb je toevallig ook een voorkeur voor een bepaalde datum van afschrijving? Het is mogelijk tussen de 14e en 28e van de maand. Uiteraard heb ik ook wat extra informatie van je nodig om deze aanpassing door te voeren, namelijk: 
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer: 

Wil je deze informatie in een privéberichtje naar mij toe sturen? Dit kun je doen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. 

Uiteraard kun je deze wijziging ook gemakkelijk telefonisch of via de chat regelen. 

cocojnel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo cecilia het is mij echt compleet onduidelijk hoe je een privébericht stuurt? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 944Posts
  • 257Oplossingen
  • 397Likes

Het is je toch gelukt om mij een privébericht te sturen! Super bedankt voor het toesturen van de benodigde informatie @cocojnel. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je aangepast.
 

Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic