1
Vraag
2
Reacties
jimka

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum aanpassen

Hallo,

 

Op dit moment staat mijn incasso datum op de 22e, Is het mogelijk om dit aan te passen naar b.v. de 26e.

 

Groeten,

Jimmy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @jimka

Ik heb de gegevens van mijn collega @Alex doorgekregen! Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je aangepast. En zoals @Energieboy eerder al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @jimka 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 


Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @jimka, ook namens mij welkom op de Vodafone Community!

 

Ik zie dat @Energieboy je al van alle juiste stappen heeft voorzien, top! Je mag mij de gevraagde gegevens in een privébericht sturen, dan ga ik voor je aan de slag. Een privébericht stuur je door rechtsboven op het envelopje te drukken, daarna links op de rode knop met het potloodje en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @jimka

Ik heb de gegevens van mijn collega @Alex doorgekregen! Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je aangepast. En zoals @Energieboy eerder al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic