1
Vraag
2
Reacties
erwin139

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso graag naar latere datum

ik zou graag mijn automatische incasso naar een latere datum willen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @erwin139,
Welkom op de community van Vodafone. Het is zeker mogelijk om de incassodatum te verplaatsen. Dit kan tussen de 14e en 28e van iedere maand. Je mag mij een privebericht sturen zoals @Energieboy aangeeft met daarin de bovenstaande gegevens + de datum waarop je de incasso wilt hebben. De incassodatum zal altijd rondom een betaalde datum zijn. Dit heeft te maken met feestdagen en weekenden. De komende 2 facturen dien je in de gaten te houden. De factuur erna zal rond de nieuwe incassodatum plaats vinden. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @erwin139 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone. 

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Steven kan je een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 



Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @erwin139,
Welkom op de community van Vodafone. Het is zeker mogelijk om de incassodatum te verplaatsen. Dit kan tussen de 14e en 28e van iedere maand. Je mag mij een privebericht sturen zoals @Energieboy aangeeft met daarin de bovenstaande gegevens + de datum waarop je de incasso wilt hebben. De incassodatum zal altijd rondom een betaalde datum zijn. Dit heeft te maken met feestdagen en weekenden. De komende 2 facturen dien je in de gaten te houden. De factuur erna zal rond de nieuwe incassodatum plaats vinden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Top, ik heb de incassodatum gewijzigd voor je. Deze staat nu rond de 28e @erwin139

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic