1
Vraag
2
Reacties
Jocola

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Incasso datums gelijk stellen

Mijn echtgenoot en ik hebben beiden een Vodafone abonnement en die  beiden op mijn naam zijn afgesloten.

Alleen de incasso datums zijn verschillend waarvan de een rond de 16e en de andere rond de 25e 

We zouden deze graag allebeide op dezelfde datum geïncasseerd willen hebben  en wel naar die van de 25e v.d maand.  
Er hoeft dus maar een incasso datum te worden aangepast en de andere kan blijven behouden !!

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jocola, goedemorgen!
Wat leuk dat je ook een kijkje neemt op de Vodafone Community, welkom hier!

Logisch dat je graag beide abonnementen op dezelfde datum afgeschreven wilt hebben. Dat is tenslotte ook wel zo overzichtelijk! In de tussentijd had je mij al een privébericht gestuurd met alle benodigde informatie. Super, want hierdoor kon ik direct spijkers met koppen slaan! Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. De eerstvolgende factuur zal nog wel rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de facturen daarna worden beide abonnementen tegelijk geïncasseerd rond de 25e van de maand. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Jocola, goedemorgen!
Wat leuk dat je ook een kijkje neemt op de Vodafone Community, welkom hier!

Logisch dat je graag beide abonnementen op dezelfde datum afgeschreven wilt hebben. Dat is tenslotte ook wel zo overzichtelijk! In de tussentijd had je mij al een privébericht gestuurd met alle benodigde informatie. Super, want hierdoor kon ik direct spijkers met koppen slaan! Bij deze heb ik de aanpassing doorgevoerd. De eerstvolgende factuur zal nog wel rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de facturen daarna worden beide abonnementen tegelijk geïncasseerd rond de 25e van de maand. 

Jocola
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Toppie !  Bedankt @Cecilia 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic