1
Vraag
2
Reacties
MarjoleinKoster

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wijzigen

Goedemorgen, 

 

Graag zou ik mijn incasso datum willen wijzigen van de 15e naar de 21e.

 

mvg,  Marjolein 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@MarjoleinKoster Yes, hartelijk dank voor jouw privébericht. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je verplaatst. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 21e van de maand worden geïncasseerd 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen en welkom hier @MarjoleinKoster!

De hulptroepen staan paraat! Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen. Ik begrijp dat jouw voorkeur uitgaat naar de 21 van de maand. Dat gaan we regelen!
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

MarjoleinKoster
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb je inmiddels een privé bericht gestuurd. 

Groeten Marjolein. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@MarjoleinKoster Yes, hartelijk dank voor jouw privébericht. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je verplaatst. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 21e van de maand worden geïncasseerd 🙂 

MarjoleinKoster
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Cecilia, 

 

De incasso van de factuur is momenteel nog steeds rond de 16e van de maand. Deze is dus nog niet gewijzigd. Kan dit als nog gedaan worden rond de 21e? Als het goed is zijn mijn gegevens bekend. 

groeten, 

 

Marjolein 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @MarjoleinKoster 
De datum van afschrijving is gewijzigd op 14 februari. De factuur van 15 februari was toen al gereed. De eerstvolgende factuur (maand erop) wordt ook nog rond de oude datum afgeschreven. De factuur die je deze maand gaat ontvangen zal rond de nieuwe datum worden geïncasseerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic