1
Vraag
2
Reacties
AnthonyJN

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wijzigen

Ik zou graag mijn incasso willen wijzigen naar de 28e van de maand

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1498Posts
  • 430Oplossingen
  • 548Likes

Bedankt voor jouw privébericht @AnthonyJN. Bij deze is het aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden geïncasseerd. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10568Posts
  • 3282Oplossingen
  • 2533Likes

Hoi @AnthonyJN 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 


Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1498Posts
  • 430Oplossingen
  • 548Likes

Hi @AnthonyJN, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. Ik begrijp dat je graag wilt dat het bedrag rond de 28e van de maand wordt afgeschreven. Dat gaan we regelen!
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1498Posts
  • 430Oplossingen
  • 548Likes

Bedankt voor jouw privébericht @AnthonyJN. Bij deze is het aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden geïncasseerd. 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10568Posts
  • 3282Oplossingen
  • 2533Likes

Hoi @AnthonyJN 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 


Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1498Posts
  • 430Oplossingen
  • 548Likes

Hi @AnthonyJN, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. Ik begrijp dat je graag wilt dat het bedrag rond de 28e van de maand wordt afgeschreven. Dat gaan we regelen!
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1498Posts
  • 430Oplossingen
  • 548Likes

Bedankt voor jouw privébericht @AnthonyJN. Bij deze is het aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden geïncasseerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic