1
Vraag
2
Reacties
greef85!

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wijzigen

Ik wil graag mijn incasso datum verplaatsen naar de 29ste

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1204Posts
  • 334Oplossingen
  • 462Likes

Bedankt voor jouw privéberichtje @greef85! Bij deze heb ik de wijziging doorgevoerd en staat de incassodatum nu op de 28e van de maand. 

En zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10337Posts
  • 3229Oplossingen
  • 2435Likes

Hoi @greef85! 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1204Posts
  • 334Oplossingen
  • 462Likes

Hi @greef85!
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Ik help je graag bij het aanpassen van de incassodatum. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik begrijp dat de 29e van de maand jouw voorkeur heeft, maar bij het aanpassen zal dit dus rond de 28e van de maand gaan worden. Mocht je dit graag aangepast willen hebben, dan heb ik meer informatie nodig om dit aan te passen. Zie het berichtje van @Energieboy

Wil je deze informatie naar mij toesturen in een privéberichtje? Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1204Posts
  • 334Oplossingen
  • 462Likes

Bedankt voor jouw privéberichtje @greef85! Bij deze heb ik de wijziging doorgevoerd en staat de incassodatum nu op de 28e van de maand. 

En zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.