1
Vraag
2
Reacties
dennis.dessing

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum afschrijving wijzigen

Graag wil ik de data van mijn automatische incasso aanpassen naar de 29e dag vd maand (ipv huidige/halverwege de maand).

Is dit mogelijk?

 

Mvg Dennis 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @dennis.dessing
Bedankt voor jouw privéberichtje. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden geïncasseerd. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @dennis.dessing, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen. De datum van afschrijving kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Rond de 28e van de maand zou dan jouw voorkeur hebben? 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Ook staan mijn collega's van de klantenservice altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @dennis.dessing
Bedankt voor jouw privéberichtje. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen daarna zullen rond de 28e van de maand worden geïncasseerd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic