1
Vraag
2
Reacties
KinkyFistBare

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil mijn nieuwe nummer geheim en vertrouwelijk houden. Hoe doe ik dat?

Mijn nieuwe mobiel nummer GEHEI en Vertrouwlijk houden

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KinkyFistBare 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je nummer geheim en vertrouwelijk houden kan je doen via een website en via My Vodafone. 

Via mijnnummervermelding.nl kan je inzien of je gegevens door Vodafone wordt verstrekt aan telefoongidsen en nummerinformatiediensten. Je kan ook je voorkeuren wijzigen.

Onder My Vodafone bij privacy informatie kan je ook nog aangeven dat je nummer niet gezien mag worden op facturen van mensen die je hebben gebeld. Zie onder service of via deze directe link: https://www.vodafone.nl/my/service/gegevens-en-privacy/privacy-instellingen


Is dit een beetje wat je wilde weten?

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @KinkyFistBare ,

Ik begrijp niet helemaal wat de vraag is. Zou je deze kunnen verduidelijken? Dan kunnen wij je wellicht helpen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KinkyFistBare 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je nummer geheim en vertrouwelijk houden kan je doen via een website en via My Vodafone. 

Via mijnnummervermelding.nl kan je inzien of je gegevens door Vodafone wordt verstrekt aan telefoongidsen en nummerinformatiediensten. Je kan ook je voorkeuren wijzigen.

Onder My Vodafone bij privacy informatie kan je ook nog aangeven dat je nummer niet gezien mag worden op facturen van mensen die je hebben gebeld. Zie onder service of via deze directe link: https://www.vodafone.nl/my/service/gegevens-en-privacy/privacy-instellingen


Is dit een beetje wat je wilde weten?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh ja, als laatste, geef je nummer niet aan iedereen en hou het voor jezelf. Plaats deze zo ie zo nooit op internet, op sites of sites waar je gratis dingen krijgt. Zo hou je het nummer vrij geheim en kan niemand je bellen ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic