1
Vraag
2
Reacties
Mvdb69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil mijn incassodatum veranderen

Staat nu op de 20e maar ik heb liever de 26e

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @Mvdb69,
Dankjewel voor je bericht! Ik heb de incassodatum aangepast voor je. De incasso vindt voortaan plaats rond de 26e . Dit is in verband met weekenden en feestdagen. De komende factuur zal nog op de oude incassodatum plaats vinden.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Mvdb69 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde 😉

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Goedemorgen @Mvdb69,
Dankjewel voor je bericht! Ik heb de incassodatum aangepast voor je. De incasso vindt voortaan plaats rond de 26e . Dit is in verband met weekenden en feestdagen. De komende factuur zal nog op de oude incassodatum plaats vinden.
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic