Anonymous
Niet van toepassing

Ik wil mijn incassodatum aanpassen naar de 28e van de maand

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Anonymous 

Uit veiligheid heb ik de persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Je wilt natuurlijk niet dat deze zichtbaar zijn op het world wide web. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen hierna zullen rond de 28e van de maand geÏncasseerd gaan worden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Anonymous, welkom op de Vodafone Community!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. Ik begrijp dat je graag wilt dat het bedrag rond de 28e van de maand wordt afgeschreven. Dat gaan we regelen!
 

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;
 

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. Uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

goededag,

 

bij deze mijn gegevens

** Verwijderd door moderator wegens privacy. Let op met de informatie die je publiek deelt **

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Anonymous 

Uit veiligheid heb ik de persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Je wilt natuurlijk niet dat deze zichtbaar zijn op het world wide web. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je aangepast. De eerstvolgende factuur zal nog rond de oude datum worden afgeschreven. De facturen hierna zullen rond de 28e van de maand geÏncasseerd gaan worden.

Anonymous topicstarter
Niet van toepassing

bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic