1
Vraag
2
Reacties
Roos20

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil het dekkingsgebied EU binnen mijn eigen bundel aanzetten.

Ik heb zelf een paar maanden geleden mijn dekkingsgebied beperkt tot NL.

Nu wil ik de beperking opheffen. Ik kan niet vinden hoe en waar ik dat doe. Wil in Europa gebruik maken van mijn eigen bundel 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Roos20 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Binnen de EU kan je altijd gebruik maken van je bundel. Het kan zijn dat je in je toestel dit hebt aangepast door bij je mobiel netwerk je roaming uit te zetten. Als je deze weer aanzet kan je weer binnen EU gebruik maken van je bundel. Via Vodafone zelf is dit niet aan te passen. 

Meer informatie, zie deze pagina:
https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland 

Zorg in ieder geval dat je ook Blox Beperkt Internet aan hebt staan, dan maak je geen onnodige kosten! 

Bekijk in context

Roos20
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, dank voor het meedenken. Ik heb roaming aanstaan, blox beperkt internet geactiveerd. Gister in Duitsland gecontroleerd. Ik ga morgen Vodafone bellen. Dank je wel

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Roos20 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Binnen de EU kan je altijd gebruik maken van je bundel. Het kan zijn dat je in je toestel dit hebt aangepast door bij je mobiel netwerk je roaming uit te zetten. Als je deze weer aanzet kan je weer binnen EU gebruik maken van je bundel. Via Vodafone zelf is dit niet aan te passen. 

Meer informatie, zie deze pagina:
https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland 

Zorg in ieder geval dat je ook Blox Beperkt Internet aan hebt staan, dan maak je geen onnodige kosten! 

Roos20
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, dank voor het meedenken. Ik heb roaming aanstaan, blox beperkt internet geactiveerd. Gister in Duitsland gecontroleerd. Ik ga morgen Vodafone bellen. Dank je wel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic