Lodewijk2

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iets mis bij inloggen My Vodafone

007F1652-7E0A-4E23-8E52-AF9C6245C0C3.png

 Kan het zijn omdat ik Ziggo en Vodafone account heb dat dit gebeurd? Wat te doen??

14 Reacties 14
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Lodewijk2. Welkom! 

 

Zo te zien gaat er iets niet helemaal goed. Goed dat je hier contact over opneemt. Hoe lang krijg je deze melding al te zien? En zie je dit nadat je probeert in te loggen, of nog voor je probeert in te loggen? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lodewijk2 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het kan zijn dat Vodafone op dit moment toevallig bezig is met het systeem en je daarom geen informatie kan opvragen. Maar het kan ook zijn dat je koppeling met Ziggo en Vodafone account niet goed zijn aangemaakt. Daarvoor moet iemand van Vodafone even met je mee kijken om te zien wat er aan de hand is. Vul bij privé instellingen al je gegevens in, dan kunnen ze gelijk met je mee kijken (dus niet hier inline invullen, in je privé instellingen, alleen daar zien hun het). 

Lodewijk2
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als ik inlog dan komt daarna dit scherm waarop dus denk ik staat dat ik ingelogd ben… en dan stopt het. Ik probeer dit nu al sinds een tijdje en iedere hoop ik dat  het gemaakt is door Vodafone… Dat gebeurt dus niet , ik heb ook de app al opnieuw geïnstalleerd. Ik denk dus dateer iets is met de combinatie Ziggo en Vodafone. Ik wil nml een adreswijziging doorgeven. Post komt nog op oud adres en bovendien wil ik de rekening niet meer per post hebben. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hierin kan @Lycke je wel helpen. Ze kan in het systeem en waarschijnlijk ook zien wat er daarin mis gaat met adres gegevens. Succes!

Melvin2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, ik wilde zojuist een prepaid sym bij myvodafone erbij registreren echter krijg ik dezelfde melding zoals hierboven beschreven.

Via de website kom ik wel ingelogd op myvodafone.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Lodewijk2. Ik heb even snel gekeken. Maar heb je wel een MyVodafone account aangemaakt? Ik zie wel een MijnZiggo account, maar geen MyVodafone account. Wil je kijken of het lukt om een account aan te maken? https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven 

Lodewijk2
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ha Lycke, ik had al een account dacht ik . Ik heb het net weer geprobeerd maar krijg melding dat er al een account is met mijn mailadres (mailadres verwijderd door moderator)

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik heb je mailadres even verwijderd. Je wilt niet dat deze openbaar voor iedereen in te zien is :-). 

 

Hmm, dat verbaast me. Wil je eens op MijnZiggo inloggen, via mijn gegevens naar account instellen (onderaan)  gaan en daar rechtsboven op "Vodafone toevoegen" en kijken of het daar wel lukt? 

Lodewijk2
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ingelogd bij Mijn ziggo en onderaan staat : overzicht facturen, producten, oplossingen en meer( profiel etc). Nergens mijn gegevens of mijn account helaas. 
kun je me helpen?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Gegevens staat bovenaan. Overzicht, Facturen, Verbruik, Producten, Gegevens. Daar kan je m vinden. 

Lodewijk2
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is gelukt. 
was toch wel anders dan je had aangegeven waar het te vinden was. 

Gerry Visser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het lukt mij (ook) niet om in te loggen bij MyVodafone om mijn maandfacturen te bekijken. Ik heb mijn Ziggo-account net toegevoegd om te kijken of het daaraan lag, maar het lukt nog steeds niet. In juli verliep het inloggen ook niet soepel, maar lukte met een ander mailadres wel. Nu kom ik er met beide mailadressen niet meer in. Wat doe ik verkeerd?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Gerry Visser 

Je reageert op best wel een oud topic. Als ik je gegevens controleer, dan zie ik dat Mijn Ziggo en My Vodafone zijn gekoppeld. Via een speciale tool kan ik wel meekijken en de facturen bekijken. De gebruikersnaam van je account is gelijk aan het e-mailadres welke is gekoppeld aan je community profiel. Ik zie dat vandaag het wachtwoord is aangepast en er succesvol is ingelogd. Heeft het wijzigen van het wachtwoord het probleem voor je opgelost? Zo niet, dan hoor ik graag welke foutmelding je krijgt te zien.

Gerry Visser

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia, ik reageerde op dit topic omdat ik ieder kwartaal inlog en het dit keer, net als in juli, niet lukte. Vervolgens heb ik Ziggo en Vodafone gekoppeld en kwam ik wel in Ziggo maar niet in Vodafone. Wachtwoord aanpassen dan wel inloggen met een ander mailadres lukte ook niet. Vandaar mijn vraag van gisteren. Toen ik het zojuist, een dag later, weer probeerde, lukte het wel. Blijkbaar had ik te weinig geduld en moest ik gewoon een dagje wachten voordat alles het deed. Topic wat mij betreft dus gesloten, en hopelijk lukt het volgend kwartaal de eerste keer al. Zo niet, dan zal ik een nieuw topic starten 🙂  

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic