1
Vraag
2
Reacties
Sander999

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoofdnummer Red Together wijzigen

Goedemorgen,

 

Ik heb samen met mijn vriendin Red Together. Kennelijk is haar telefoonnummer het 'hoofdnummer' met als gevolg dat als er een vraag is, zij moet bellen. Nogal frustrerend en onnodig, waarom kunnen we niet gewoon beiden bellen? We hebben toch allebei een abonnement?

 

Hoe dan ook, is het mogelijk dat het hoofdnummer gewijzigd wordt? Dus dat niet haar nummer niet het hoofdnummer is, maar dat van mij?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9817Posts
  • 3090Oplossingen
  • 2210Likes

Hoi @Sander999 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat als je iets wil wijzigen het vervelend is dat alleen je vriendin dit kan doen. Echter, het gaat hier om de hoofdgebruiker en die is verantwoordelijk dus die mag dan ook alleen maar wijzigingen aanbrengen. Als iedereen dit zomaar zou kunnen doen dan is het einde zoek in het Red Together systeem 🙂 - En omdat alle abonnementen op 1 klantnummer staan mag ook alleen de hoofdgebruiker bellen met Vodafone om dingen te regelen. Veiligheid staat voorop en dit heeft alles met AVG wet te maken.

Maar goed, ze zouden je zeker kunnen helpen bij Vodafone Red Together. Bel de Vodafone speciale Red Together team op het nummer 0800-020 09 76 (ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur & za 08.00 - 18.00 uur). Deze mensen kunnen je verder helpen en de wijziging aanpassen. Maar let op, je vriendin moet nu wel aanwezig zijn als je belt, die kan het omzetten omdat deze nu Red Together hoofdgebruiker is. Ja sorry, dat is dan nog maar 1x en daarna, als het omgezet is, dan ben jij de hoofdgebruiker 😜

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9817Posts
  • 3090Oplossingen
  • 2210Likes

Hoi @Sander999 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat als je iets wil wijzigen het vervelend is dat alleen je vriendin dit kan doen. Echter, het gaat hier om de hoofdgebruiker en die is verantwoordelijk dus die mag dan ook alleen maar wijzigingen aanbrengen. Als iedereen dit zomaar zou kunnen doen dan is het einde zoek in het Red Together systeem 🙂 - En omdat alle abonnementen op 1 klantnummer staan mag ook alleen de hoofdgebruiker bellen met Vodafone om dingen te regelen. Veiligheid staat voorop en dit heeft alles met AVG wet te maken.

Maar goed, ze zouden je zeker kunnen helpen bij Vodafone Red Together. Bel de Vodafone speciale Red Together team op het nummer 0800-020 09 76 (ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur & za 08.00 - 18.00 uur). Deze mensen kunnen je verder helpen en de wijziging aanpassen. Maar let op, je vriendin moet nu wel aanwezig zijn als je belt, die kan het omzetten omdat deze nu Red Together hoofdgebruiker is. Ja sorry, dat is dan nog maar 1x en daarna, als het omgezet is, dan ben jij de hoofdgebruiker 😜

Sander999
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je reactie, we gaan het aanpassen 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic