1
Vraag
2
Reageer en help mee
Alie1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe zie ik hoeveel ik nu (dus niet straks op de factuur!) in het buitenland heb verbruikt?

Ik zit nu in het buitenland en wil graag weten hoeveel data ik nu al in het buitenland heb verbruikt? Kan ik dit in de app terug zien? Zie alleen het totaal verbruik van de maand

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Alie1970, welkom hier!

Ah, wat lekker dat je op dit moment in het buitenland zit. Via de My Vodafone App heb je jouw actuele verbruik en tegoed bij de hand. Je ziet daar dus echt het resterende tegoed wat je nog hebt voor deze maand. Je kunt dus niet zien hoeveel data jij specifiek tijdens jouw verblijf in het buitenland hebt verbruikt. Dat zou je dus alleen zelf kunnen monitoren door het tegoed in de My Vodafone App te noteren op de dag van vertrek tot de dag van thuiskomst. Dan heb je naderhand echt inzicht in het tegoed wat jij hebt verbruikt tijdens jouw verblijf in het buitenland. 

Een andere optie is een Datateller App. Deze houdt bij hoeveel MB's je telefoon verbruikt. Ook hebben de meeste toestellen een optie die je inzicht geeft in je datagebruik. Check hoe je dat kunt zien. Denk eraan dat geen enkele datateller je verbruik 100% precies kan weergeven. Daarnaast is onze datateller leidend voor de factuur. Je kunt dus geen rechten ontlenen aan de datateller van je telefoon.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic