1
Vraag
2
Reacties
Eddie Ten haaf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoe stop ik mijn papieren factuur?

Goede middag ik zie op mijn rekening dat ik betaal voor een papieren rekening en deze heb ik niet nodig ,kan ik deze ook stop zetten ?

Groetjes eddie
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Eddie Ten haaf ,

Je ontvangt per brief je rekening? Dat kan je inderdaad een extra beetje geld kosten, gelukkig kan je via MyVodafone het meeste regelen en inzien! Uiteraard is het ook een stuk beter voor het milieu :).

Mocht je dit graag willen stopzetten, neem dan even contact op met de klantenservice. Vandaag is de telefonische klantenservice geopend tot 18:00 en is bereikbaar via het nummer, 1201.

We kunnen je vraag helaas niet verder oplossen via het forum, maar via de klantenservice zal het vast goedkomen! Nog een fijn weekend :).

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Eddie Ten haaf ,

Je ontvangt per brief je rekening? Dat kan je inderdaad een extra beetje geld kosten, gelukkig kan je via MyVodafone het meeste regelen en inzien! Uiteraard is het ook een stuk beter voor het milieu :).

Mocht je dit graag willen stopzetten, neem dan even contact op met de klantenservice. Vandaag is de telefonische klantenservice geopend tot 18:00 en is bereikbaar via het nummer, 1201.

We kunnen je vraag helaas niet verder oplossen via het forum, maar via de klantenservice zal het vast goedkomen! Nog een fijn weekend :).
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Heb je de papieren rekening kunnen cancellen @Eddie Ten haaf?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Indien er geen update komt, zal ik het topic binnenkort sluiten Eddie Ten haaf

SamsungExpert #Ajax
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic