Hallo,
Goedendag, kan mijn account van ziggo ontkoppeld worden?
ik heb sindsdien allemaal problemen met online tv kijken etc.
tevens ben ik inmiddels geen klant meer bij Vodafone.
esther
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Eppo2211
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Het is zeker mogelijk om jouw Vodafone en Ziggo account te ontkoppelen. Je bent hier helemaal aan het juiste adres. Uit je bericht begrijp ik dat je geen klant meer bent bij Vodafone. Bij deze wil ik je laten weten dat ik het Vodafone account heb verwijderd. Jouw Mijn Ziggo en My Vodafone account zijn nu dan ook niet meer gekoppeld.
Hoi @Eppo2211
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Ja hoor, dat kunnen ze voor je regelen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan gaan ze voor je aan de slag en krijg je een melding als het is gedaan.
Fijn weekend!
Hi @Eppo2211
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Het is zeker mogelijk om jouw Vodafone en Ziggo account te ontkoppelen. Je bent hier helemaal aan het juiste adres. Uit je bericht begrijp ik dat je geen klant meer bent bij Vodafone. Bij deze wil ik je laten weten dat ik het Vodafone account heb verwijderd. Jouw Mijn Ziggo en My Vodafone account zijn nu dan ook niet meer gekoppeld.
graag zou ik ook de accounts willen laten ontkoppelen
mtch wrote:
graag zou ik ook de accounts willen laten ontkoppelen
Daar kan @Lycke Vodafone je wel mee helpen. Als je bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kunnen ze gelijk voor je aan de slag.
gedaan
Hey @mtch . Welkom hier!
Je wilt je accounts ontkoppelen. Dat kan! Wil je je huidige inlog voor Vodafone of voor Ziggo behouden?
Graag voor ziggo behouden @Lycke Vodafone
Dan ontkoppel ik hem nu van je MyVodafone, @mtch . Je kunt voor MyVodafone een nieuw account aanmaken 🙂
Ik zou ook graag my Vodafone en my ziggo willen ontkoppelen, ik heb mijn my Vodafone per ongeluk gekoppeld aan het ziggo abonnement van mijn ouders.
Hoi @Nielscy
Hier kan @Cecilia je mee helpen. Als je bij je profielinstellingen je gegevens invult dan kan ze gelijk voor je aan de slag. Dit gebeurd overdag, dus morgen weer.
Hi @Nielscy
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Zo te zien komt mijn bericht als mosterd na de maaltijd, aangezien ik bij de controle van je e-mailadres geen koppeling meer zie tussen Mijn Ziggo en My Vodafone 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.