1
Vraag
2
Reacties
Michellepeeters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe koop ik mijn toestellening af? Dit in verband met hypoheek.

Hallo, ik heb een lening op een telefoon met abonnement die op 19 dec 2019 afloopt. Nu heb ik een nieuw abonnement gekozen dat dan ook in zal gaan. Nu wil ik een huis kopen en kan ik 5000 euro meer hypotheek krijgen als ik mijn huidige abonnement afkoop (dus geen lening meer heb). Kan dat en hoe?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi@Michellepeeters89 

Het is zeker mogelijk om je toestel af te kopen. Dit kun je aanvragen via de klantenservice. Je krijgt een mail met de totale toestel kosten. Daarmee dien je akkoord te gaan. Vervolgens zullen de kosten op de factuur gezet worden. De BKR wordt dan daarna verwijderd. Mocht je dit willen aanvragen, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privebericht sturen. 

@Energieboy ik denk dat je de vraag verkeerd begrepen hebt. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi@Michellepeeters89 

Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone. 
 

Wil je opzeggen voordat je contract is afgelopen? Dan berekenen ze bij Vodafone een afkoopsom. Dit houdt in dat je de resterende maanden van je abonnement en een eventuele toestellening in 1 keer afbetaalt. Geef bij het opzeggen door dat je je contract wilt afkopen. 
 

Helaas is het zo dat bij het vroegtijdig opzeggen, de korting komt te vervallen. Je betaald dan de abonnementskosten zonder korting en eventueel toestelkosten in een keer af tot aan de einddatum.

Volgens mij kan je dat het beste via de telefoon contact opnemen met de klantenservice. Via je mobiel bel je naar 1201 (gratis) van ma t/m vr 08:00-20:00 uur Za 08:00-18:00 uur.

 

Succes en alvast veel plezier met je nieuwe woning. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi@Michellepeeters89 

Het is zeker mogelijk om je toestel af te kopen. Dit kun je aanvragen via de klantenservice. Je krijgt een mail met de totale toestel kosten. Daarmee dien je akkoord te gaan. Vervolgens zullen de kosten op de factuur gezet worden. De BKR wordt dan daarna verwijderd. Mocht je dit willen aanvragen, dan hoor ik het graag. Ik zal je dan een privebericht sturen. 

@Energieboy ik denk dat je de vraag verkeerd begrepen hebt. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

We bedoelen vast hetzelfde en je hebt gelijk 🙂
Luister maar naar Steven 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We ontvangen graag nog een reactie van jou @Michellepeeters89 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic