Hoi (normaal noem ik een naam, nu niet),
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Waarom noem ik nu geen naam, omdat dit een open community is en jij geeft je 06 nummer als naam op en dat is niet slim! Iedereen kan nu je 06 nummer lezen en je bellen. Daarom heb ik gevraagd of iemand zsm je naam kan aanpassen op de Community. Maar ben bang dat dit morgen pas gebeurd. Dus aub, privé gegevens niet in open plaatsen!!
Goed, dan nu het antwoord op je vraag.
Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen. Zo werkt het:
- Stuur een e-mail met je Vodafone klantnummer en je mobiele nummer en vraag naar jouw mogelijkheden
- Je ontvangt per e-mail een voorstel met daarin het restbedrag
- Als je akkoord bent met het voorstel ontvang je een rekening via My Vodafone
- Je betaalt het resterende bedrag
- We zetten je abonnement om naar een Sim Only abonnement
- Binnen 5 werkdagen wordt de lening afgemeld bij het BKR. Je krijgt hier geen aparte bevestiging van.
Goed om te weten
- Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
- Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan
Meer info hier over:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml