mzrt4u

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn Vodafone en Ziggo ontkoppelen

Sinds een jaar gebruik ik Ziggo zakelijk. Andere account met andere login en klantnummer. Mijn Vodafone zakelijk account is echter nog gekoppeld aan mijn oude account. Ik wil wat contractuele dingen wijzigen, maar loop nu steeds tegen het probleem aan dat Vodafone niet weet wat voor Ziggo zakelijk pakket ik heb. Hoe kan ik die koppeling opheffen en Vodafone koppelen aan mijn nieuwe Ziggo zakelijk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @mzrt4u
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik help je graag hiermee! Wel heb ik wat aanvullende informatie van je nodig, namelijk:
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo (van zowel je oude- en nieuwe account)

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @mzrt4u 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarschijnlijk komt het omdat je contact opneemt met de particulieren afdeling en die kunnen niet met je mee kijken als het om een zakelijk contract gaat. Daarom misschien ook dat Vodafone hier geen overzicht van heeft?! Het best wat je kan doen is contact opnemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone. Mocht je dit al hebben gedaan, laat het hier dan even weten, dan kan misschien @Cecilia met je mee kijken. Al hoewel die ook alleen voor de particulieren markt is 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @mzrt4u
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ik help je graag hiermee! Wel heb ik wat aanvullende informatie van je nodig, namelijk:
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo (van zowel je oude- en nieuwe account)

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

mzrt4u
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Energieboy, bedankt voor de referral!

 

mzrt4u
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, bedankt voor je reactie! Alle info zit nu in je mailbox.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Yes, ontvangen @mzrt4u. Je hebt zelfs al een berichtje terug ^^

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic