1
Vraag
2
Reacties
jesenjo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn Vodafone abonnement opzeggen?

In 2018 een Vodafone simkaart gekocht(abonnement)om hiermee gratis naar ziggosport te kunnen kijken.

Enige jaren gebruik van gemaakt,totdat ik mijn ziggoabonnement stopzette enige maanden geleden.Nu blijkt er nog steeds maandelijks abonnementsgeld afgeschreven te worden van Vodafone.

Ik wil dit graag stopgezet hebben.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3741Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1226Likes

Hi @jesenjo, goedemorgen!

We zien je niet graag gaan, maar het opzeggen van je abonnement is zo geregeld.

Goed om vooraf te weten:

• Als je je nummer wilt behouden
    Als je eenmaal hebt opgezegd, kun je je mobiele nummer niet meer meenemen naar een andere aanbieder. Zeg daarom niet op, maar ga naar de website van je nieuwe aanbieder en kies voor nummerbehoud. Zij regelen dan alles rondom je overstap.
  • Als je zakelijke nummers hebt
    Neem dan contact op met je accountmanager of bel naar 1200.
  • Ben je door een opzegging geen klant meer bij Vodafone én Ziggo dan vervallen je Volop Extra Voordelen.

Er zijn verschillende manieren waarop je jouw abonnement bij Vodafone kunt opzeggen, namelijk:

Online opzeggen
Wil je dat je abonnement stopt op de dag dat je contract eindigt? Vul dan het formulier minimaal 1 maand van tevoren in. De einddatum van je contract vind je in My Vodafone.

Gebruik hiervoor het online opzegformulier.

Telefonisch opzeggen
Bel hiervoor met 0900 1884. We nemen de opzegging graag met je door.

Winkel
Uiteraard mag je ook in de winkel langskomen om je abonnement bij ons op te zeggen.

Is je contract nog niet afgelopen?
Dan koop je je abonnement af en betaal je 50% van de overgebleven abonnementskosten in één keer. Dat kan een flink bedrag zijn. In deze situatie het advies om telefonisch contact op te nemen, zodat we de kosten met je kunnen bespreken.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12622Posts
  • 3626Oplossingen
  • 3320Likes

Als je je Ziggo abonnement opzegt en je wil geen Vodafone abonnement meer dan moet je die natuurlijk ook opzeggen. Het is niet zo dat wanneer je de een opzegt, de ander ook gelijk stopt. 

Opzeggen, lees deze pagina van Vodafone. 

jesenjo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat begrijp ik,maar de vraag is juist hoe ik dat het beste kan opzeggen.

emailadres?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3741Posts
  • 1155Oplossingen
  • 1226Likes

Hi @jesenjo, goedemorgen!

We zien je niet graag gaan, maar het opzeggen van je abonnement is zo geregeld.

Goed om vooraf te weten:

• Als je je nummer wilt behouden
    Als je eenmaal hebt opgezegd, kun je je mobiele nummer niet meer meenemen naar een andere aanbieder. Zeg daarom niet op, maar ga naar de website van je nieuwe aanbieder en kies voor nummerbehoud. Zij regelen dan alles rondom je overstap.
  • Als je zakelijke nummers hebt
    Neem dan contact op met je accountmanager of bel naar 1200.
  • Ben je door een opzegging geen klant meer bij Vodafone én Ziggo dan vervallen je Volop Extra Voordelen.

Er zijn verschillende manieren waarop je jouw abonnement bij Vodafone kunt opzeggen, namelijk:

Online opzeggen
Wil je dat je abonnement stopt op de dag dat je contract eindigt? Vul dan het formulier minimaal 1 maand van tevoren in. De einddatum van je contract vind je in My Vodafone.

Gebruik hiervoor het online opzegformulier.

Telefonisch opzeggen
Bel hiervoor met 0900 1884. We nemen de opzegging graag met je door.

Winkel
Uiteraard mag je ook in de winkel langskomen om je abonnement bij ons op te zeggen.

Is je contract nog niet afgelopen?
Dan koop je je abonnement af en betaal je 50% van de overgebleven abonnementskosten in één keer. Dat kan een flink bedrag zijn. In deze situatie het advies om telefonisch contact op te nemen, zodat we de kosten met je kunnen bespreken.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12622Posts
  • 3626Oplossingen
  • 3320Likes

Ik wil het wel helemaal voor kauwen hoor, of je leest de webpagina die ik je heb toegezonden. Daar staat het beste hoe je kan opzeggen en er zijn wel heel veel verschillende manieren 🙂 Oh ja, mailen, dat kan niet via opzegging, je kan een andere optie kiezen. 

Opzeggen?
OnlineZoek eerst in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Zeg daarna je abonnement online op.
BellenBel ons gratis op 0800-0094.
In de winkelKom langs bij een van onze winkels.
Per briefJe kunt opzeggen met een brief aan Vodafone, afdeling Annuleringen, postbus 1500, 6201 BM, Maastricht. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic