Hi @jesenjo, goedemorgen!
We zien je niet graag gaan, maar het opzeggen van je abonnement is zo geregeld.
Goed om vooraf te weten:
- Als je je nummer wilt behouden
Als je eenmaal hebt opgezegd, kun je je mobiele nummer niet meer meenemen naar een andere aanbieder. Zeg daarom niet op, maar ga naar de website van je nieuwe aanbieder en kies voor nummerbehoud. Zij regelen dan alles rondom je overstap.
- Als je zakelijke nummers hebt
Neem dan contact op met je accountmanager of bel naar 1200.
- Ben je door een opzegging geen klant meer bij Vodafone én Ziggo dan vervallen je Volop Extra Voordelen.
Er zijn verschillende manieren waarop je jouw abonnement bij Vodafone kunt opzeggen, namelijk:
Online opzeggen
Wil je dat je abonnement stopt op de dag dat je contract eindigt? Vul dan het formulier minimaal 1 maand van tevoren in. De einddatum van je contract vind je in My Vodafone.
Gebruik hiervoor het online opzegformulier.
Telefonisch opzeggen
Bel hiervoor met 0900 1884. We nemen de opzegging graag met je door.
Winkel
Uiteraard mag je ook in de winkel langskomen om je abonnement bij ons op te zeggen.
Is je contract nog niet afgelopen?
Dan koop je je abonnement af en betaal je 50% van de overgebleven abonnementskosten in één keer. Dat kan een flink bedrag zijn. In deze situatie het advies om telefonisch contact op te nemen, zodat we de kosten met je kunnen bespreken.