Milan04

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik gebruik maken van de Gratis Extra's ?

Mijn ouders hebben een ziggo abonnement, ik zelf woon niet meer thuis. Als ik een abonnement hier wil afsluiten krijg je korting  voor 7.50 dat geldt voor de red unlimited van 32.50 naar 25 euro. Hoe kan ik dit laten werken? Qua gegevens invullen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Milan04 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jij wil mag eigenlijk niet, laat ik dit in ieder geval hebben geschreven 🤐.
Maar je kan natuurlijk je eigen mobiele abonnement afsluiten en dan op het woonadres van je ouders. Geef bij Vodafone je eigen naam op, adres van je ouders, je eigen rekening gegevens (neem niet aan dat je ouders ook gaan betalen, LOL). Alle correspondentie die Vodafone je opstuurt gaat dan wel naar het adres van je ouders. Zou je bv een abonnement nemen met een toestel dan zal Vodafone het toestel naar je ouders hun adres sturen, maar jij moet wel daar zijn om het in ontvangst te nemen (want dat is weer persoonlijk). 

Dus het kan, eigenlijk niet, met een omweg wel 😜. En dan krijgen je ouders ook nog eens een gratis zender pakket, als ik me niet vergis. Ook leuk voor hun natuurlijk 🙂 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Milan04 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat jij wil mag eigenlijk niet, laat ik dit in ieder geval hebben geschreven 🤐.
Maar je kan natuurlijk je eigen mobiele abonnement afsluiten en dan op het woonadres van je ouders. Geef bij Vodafone je eigen naam op, adres van je ouders, je eigen rekening gegevens (neem niet aan dat je ouders ook gaan betalen, LOL). Alle correspondentie die Vodafone je opstuurt gaat dan wel naar het adres van je ouders. Zou je bv een abonnement nemen met een toestel dan zal Vodafone het toestel naar je ouders hun adres sturen, maar jij moet wel daar zijn om het in ontvangst te nemen (want dat is weer persoonlijk). 

Dus het kan, eigenlijk niet, met een omweg wel 😜. En dan krijgen je ouders ook nog eens een gratis zender pakket, als ik me niet vergis. Ook leuk voor hun natuurlijk 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic