1
Vraag
2
Reacties
Vaan_57

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik een zakelijk telefoonnummer via mijn werkgever overnemen?

Ik heb nu een zakelijk abonnement. Ik ben met pensioen en wil graag een sim only abonnement aanvragen, maar wel het nummer van mijn zakelijk abonnement behouden. 

 

Ik heb van mijn werkgever een klantnummer hiervoor gekregen. Maar ik vind alleen via onderstaande link hier informatie over. En daar gaat het over het overnemen van het abonnement. Maar ik wil het abonnement niet overnemen, alleen het telefoonnummer en dan zelf een abonnement kiezen.

https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml?webSyncID=b5985435-...

 

Volgens mijn werkgever kan ik dit in een winkel doen, maar dat is fysiek nu lastig. Is het mogelijk gewoon online een nieuw sim only abonnement aan te vragen met nummerbehoud, en dat ik dan ergens dit klantnummer kan aangeven?

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Vaan_57 
Volgens Vodafone: Als het oude abonnement zakelijk is en de nieuwe eigenaar is een particuliere klant, dan zetten we het contract om in een gelijkwaardig particulier abonnement. Het nieuwe abonnement staat in My Vodafone. 

Zodra je dan het gelijkwaardige particuliere contract hebt en je wilt deze wijzigen in een contract die jij graag wil hebben dan kan dit ook. Je kan namelijk elke maand wisselen van contract, zie deze informatieJe kunt je abonnement makkelijk verhogen in My Vodafone of de My Vodafone app. Na één maand kun je ook je abonnement verlagen. Wil je verlagen naar een ander soort abonnement? Dit kost eenmalig € 25. Dit geldt bijvoorbeeld als je van een Red naar een Start abonnement wilt.

Omzetten kan gewoon via het online formulier, of je neemt contact op met de afdeling abonnementen - 0800-0094.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Vaan_57 
Volgens Vodafone: Als het oude abonnement zakelijk is en de nieuwe eigenaar is een particuliere klant, dan zetten we het contract om in een gelijkwaardig particulier abonnement. Het nieuwe abonnement staat in My Vodafone. 

Zodra je dan het gelijkwaardige particuliere contract hebt en je wilt deze wijzigen in een contract die jij graag wil hebben dan kan dit ook. Je kan namelijk elke maand wisselen van contract, zie deze informatieJe kunt je abonnement makkelijk verhogen in My Vodafone of de My Vodafone app. Na één maand kun je ook je abonnement verlagen. Wil je verlagen naar een ander soort abonnement? Dit kost eenmalig € 25. Dit geldt bijvoorbeeld als je van een Red naar een Start abonnement wilt.

Omzetten kan gewoon via het online formulier, of je neemt contact op met de afdeling abonnementen - 0800-0094.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic