Hi @Linda-76
Het is mij op basis van de titel niet direct duidelijk wat precies je vraag is. Er komen namelijk meerdere scenario's bij mij naar boven. Ik ga ze om die reden dan ook maar één voor één bij langs.
Wil je een Red Together Extra abonnement opzeggen?
Dat kan als er geen contract meer is. Je kan hier een opzegging voor doorgeven. Op deze pagina vind je informatie over het opzeggen van je abonnement. Wil een nummer binnen de Red Together groep overstappen naar een andere provider? Je kan dan op de normale wijze een bestelling doen en nummerbehoud aanvragen bij de nieuwe provider. Door middel van nummerbehoud wordt het abonnement dan bij ons opgezegd.
Wil je een Red Together Extra abonnement wijzigen naar een individueel abonnement?
Ook dat is mogelijk als er geen contract meer is. Het beste is om hiervoor even te bellen naar 0800 0560.
Wil je een Red Together groepslid verwijderen of pauzeren in de gezamelijke datapot?
Dat kan via My Vodafone. Log in op My Vodafone en ga hiervoor naar Red Together en klik op groepsinstellingen beheren. Daar zie je een overzicht van de gebruikers van de gezamelijke datapot. Klik op de betreffende gebruiker om de instellingen zoals pauzeren te beheren. Ook kun je een gebruiker verwijderen uit de gezamelijke datapot.