1
Vraag
2
Reacties
Yolthof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum aanpassen?

Ik wil graag de incassodatum aanpassen naar de 27e van de maand (0376).

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3650Posts
  • 1123Oplossingen
  • 1198Likes

Hi @Yolthof, welkom hier!

Zeker kan ik de incassodatum voor je wijzigen! Bij deze heb ik het verzoek in orde gemaakt en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 26e/27e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

Bekijk in context

10 Reacties 10
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 170Posts
  • 14Oplossingen
  • 59Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen kijken voor je. Je kunt dat HIER invullen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3650Posts
  • 1123Oplossingen
  • 1198Likes

Hi @Yolthof, welkom hier!

Zeker kan ik de incassodatum voor je wijzigen! Bij deze heb ik het verzoek in orde gemaakt en gekozen voor het laatst mogelijke incassomoment. Houd er rekening mee dat de komende 2 facturen nog rond de oude datum worden afgeschreven, maar vanaf de factuur daarna zal de incasso rond de 26e/27e van de maand zijn. De incassodatum is altijd rond een bepaalde datum (en geen vaste datum) i.v.m. weekenden en feestdagen 🙂

dylantheunissen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Kunnen jullie voor mij ook de incassodatum wijzigen van mijn abonnement naar de 27e van de maand.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 15Oplossingen
  • 18Likes

Hoi @dylantheunissen welkom op de Vodafone Community! Voor jou heb ik de incassodatum gewijzigd naar de 27e van de maand. Houd er rekening mee dat dit wel af kan wijken, bijvoorbeeld 2 dagen voor of 2 dagen na de 27e. De aanpassing wordt maximaal 2 maanden na de aanvraag doorgevoerd. 

Kennethlvh

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Vodafone,

Kunnen jullie mijn incassodatum wijzigen naar de 25ste svp.

Alvast dank.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 15Oplossingen
  • 18Likes

Hi @Kennethlvh, welkom op de Vodafone Community. Natuurlijk wil ik voor jou kijken of de incassodatum aangepast kan worden naar de 25e, en als dat mogelijk is dan maak ik dat voor je in orde. 
Nu zie ik dat je in je Vodafone Community profiel een 06 nummer hebt ingevuld, maar als ik daar op zoek dan komen er geen gegevens tevoorschijn. Om die reden lukt het nu niet om jou verder te helpen 😞 Vul in je Vodafone Community profiel het juiste 06 nummer in en je postcode en huisnummer, dan waag ik nog eens een poging! 

Kennethlvh

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Judith,

Bedankt voor je super snelle reactie.

Ik heb het reeds aangevuld.

Kennethlvh

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Graag rekening mee houden, de 25ste, niet eerder maar wel later.😀

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 15Oplossingen
  • 18Likes

Helder @Kennethlvh niet eerder dan de 25e, maar wél later 😉 
De incassodatum is gewijzigd naar het allerlaatst mogelijke moment; de 27e van de maand. Dit kan 2 dagen afwijken, dus rond de 25e of rond de 29e. Volgens mij komt het dan helemaal goed. 
Houd er rekening mee dat de aanpassing maximaal 2 maanden na de aanvraag wordt doorgevoerd, dus nog niet meteen. 

Kennethlvh

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helemaal super, klasse en hartelijk dank.👍

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic