Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Mijn man had een prepaid tegoed van € 50 en ik € 20.
Bij aankomst op Bonaire halen wij de vliegtuigstand er af.
In ons appartement komen we de volgende dag tot de ontdekking dat al ons prepaid tegoed weg is en er een EU databundel van € 60,00 actief is geworden.
Wij hebben niet gebeld en alleen internet via de WIFI van het park gebruikt .
Hoe kan dit? Zijn wij iets vergeten uit te schakelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @jolielz
Waarschijnlijk staat je roaming nog aan op je toestel. Als je deze uit zet, dan kan je geen gebruik maken van je toestel in het buitenland. Door hem uit de vliegtuigmodus te halen maak je contact met het netwerk, wat elke smartphone elk minuut wel eens doet (controle mail of andere dingen op de achtergrond).
Ik denk dus dat je roaming uit moet zetten en dat het dan goed zit. En daarna gewoon op WiFi verder gaan, dan komt het ‘denk ik’ wel goed.
Hoi @jolielz
Waarschijnlijk staat je roaming nog aan op je toestel. Als je deze uit zet, dan kan je geen gebruik maken van je toestel in het buitenland. Door hem uit de vliegtuigmodus te halen maak je contact met het netwerk, wat elke smartphone elk minuut wel eens doet (controle mail of andere dingen op de achtergrond).
Ik denk dus dat je roaming uit moet zetten en dat het dan goed zit. En daarna gewoon op WiFi verder gaan, dan komt het ‘denk ik’ wel goed.
@jolielz @Energieboy
Balen inderdaad. Wat Energieboy hierboven aangeeft kan inderdaad de oorzaak zijn. Je kunt dit overigens ook vaak in je toestel nakijken bij het mobiele dataverbruik.
Heb je roaming en mobiele data nog uitgezet @jolielz?
Steven wrote:
Heb je roaming en mobiele data nog uitgezet @jolielz?
Vast wel want de TS komt niet meer terug
Of is lekker aan het genieten in Bonaire
Laten we hopen dat ze aan het genieten zijn @Energieboy.
Lieve mensen, bedankt voor jullie antwoord. Sorry dat het even duurde om te reageren. We hebben inderdaad roaming uitgezet.
Maakt niks uit @jolielz! Geniet van jullie verblijf op Bonaire!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...