1
Vraag
2
Reacties
SamanthaRoos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe betaal ik mijn toestel in één keer af?

Beste meneer/mevrouw,

Ik wil graag het resterende bedrag van mijn toestel af betalen. Kunt u mij hierbij helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @SamanthaRoos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je het laatste deel van je toestel in 1x wilt afbetalen. 

Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen.
Zo werkt het:

1. Log via de website in op My Vodafone en ga naar Producten > Toestel, sim & diensten > Je lening aflossen. Geen My Vodafone account? Maak een account aan of vraag de afkoop aan via e-mail.
  1. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een email met daarin de afkoopsom en een link om deze te betalen. De link om te betalen is 7 dagen geldig.
  2. Na betaling wordt de betaalbutton in de mail groen. Dit is eveneens de bevestiging van betaling.
  3. Na ontvangst van de betaling wordt er een factuur opgemaakt voor het restbedrag in My Vodafone.
  4. De lening wordt binnen 3 werkdagen na betalen afgemeld bij BKR. Dit is een automatisch proces en kan niet worden versneld. Je ontvangt hier geen aparte bevestiging van.

Goed om te weten

• Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan
  • Wil je de status van de lening bekijken? Dit kan via het BKR.

Ik denk dat je hiermee wel uit de voeten kan komen. Voor meer info over toestelleningen, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @SamanthaRoos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je het laatste deel van je toestel in 1x wilt afbetalen. 

Heb je al een abonnement met een toestellening en wil je daar vanaf? Je kunt het openstaande bedrag in een keer aflossen.
Zo werkt het:

1. Log via de website in op My Vodafone en ga naar Producten > Toestel, sim & diensten > Je lening aflossen. Geen My Vodafone account? Maak een account aan of vraag de afkoop aan via e-mail.
  1. Je ontvangt binnen 3 werkdagen een email met daarin de afkoopsom en een link om deze te betalen. De link om te betalen is 7 dagen geldig.
  2. Na betaling wordt de betaalbutton in de mail groen. Dit is eveneens de bevestiging van betaling.
  3. Na ontvangst van de betaling wordt er een factuur opgemaakt voor het restbedrag in My Vodafone.
  4. De lening wordt binnen 3 werkdagen na betalen afgemeld bij BKR. Dit is een automatisch proces en kan niet worden versneld. Je ontvangt hier geen aparte bevestiging van.

Goed om te weten

• Je kunt je toestellening alleen vervroegd aflossen als je deze hebt afgesloten op of na 1 mei 2017
  • Je kunt alleen de hele lening aflossen, geen gedeelte ervan
  • Wil je de status van de lening bekijken? Dit kan via het BKR.

Ik denk dat je hiermee wel uit de voeten kan komen. Voor meer info over toestelleningen, zie deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/toestellening.shtml

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic