Hoi
frankpreller Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het hoe en waarom kan ik je niet melden maar ik kan je wel aangeven dat je in je My Vodafone app kunt zien wat je hebt uitgegeven aan je databundel. My Vodafone - Tegoed - Je verbruik bekijken - Analyseer de details
Daarnaast kan je ook in je toestel kijken waaraan je je data hebt verbruikt, dit is verschillend per toestel dus je zou even via google kunnen zoeken naar deze informatie. Daarnaast heeft Vodafone nog een pagina die je helpt met informatie: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/je-dataverbruik-onder-controle.shtml
En ik adviseer je om Beperkt Internet BloX van Vodafone aan te zetten. Met deze Blox surf je door op lage snelheid en betaal je geen buiten bundel kosten. Relaxed! Zie: https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml
Hopende dat ik je hiermee iets heb kunnen helpen en mochten er nog vragen zijn, laat het weten. Normaal zou ik zeggen dat je ook contact op kunt nemen met de
klantenservice van Vodafone maar die mogen uit privacy redenen (ook al is het je eigen abonnement) niet inzien waaraan je iets hebt verbruikt, dus dan heeft het ook geen zin om die te bellen. Eventueel kan je wel contact opnemen via
Facebook en/of
Twitter. Misschien dat die iets verder kunnen kijken en je kunnen helpen!