Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.
1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nick90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Graag ontkoppelen ziggo!

Kan mijn Vodafone losgekoppeld worden? Deze zit op een oud ongebruikt ziggo account.

1 Reactie 1
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 88Posts
  • 19Oplossingen
  • 35Likes

Hi @Nick90, allereerst welkom op de Community.

Top dat je dit aangeeft, want je nieuwe Ziggo klantnummer kan hierdoor niet gekoppeld worden aan je actieve My Vodafone inlog. Zoals gewenst heb ik het oude Ziggo klantnummer ontkoppeld. 

Via de My Vodafone omgeving (browser) kun je nu je account uitbreiden via de volgende stappen: 

  • Log in op My Vodafone
  • Ga naar Profiel
  • Ga naar My Vodafone account
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Is er wél een Mijn Ziggo account op het adres, dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Is er géén Mijn Ziggo account op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone
       
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic