1
Vraag
2
Reacties
Liesbeth54

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Google assistant uitschakelen - Oppo A77

Ik heb nu via Vodafoon een OppoA77 telefoon. Maar ik had dacht ik de google assistant uitgeschakeld maar telkens zie ik nog dingen van Google assistant. Hoe kan ik die definitief verwijderen/uitschakelen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bij de instellingen de keus aan vinken openen met 2 tikken. Nu tik ik 2 keer het scherm aan en dan is het goed.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Liesbeth54

Een hele goede vraag! Ik moet wel bekennen dat ik hier niet direct een hapklaar antwoord paraat op had, maar ik ben even voor je op onderzoek gegaan. Op Androidplanet kwam ik een handig pagina tegen waarop uitgelegd staat hoe je de Google Assistent kunt uitschakelen, verwijderen van de thuisknop maar ook volledig kunt verwijderen. Ik raad je dan ook aan de tips op deze pagina eens te proberen.

Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Gedaan wat er staat maar hang al aan het eerste punt heb wel apps maar geen ''apps en meldingen'' maar ook de tekst geavanceerd ontbreekt. Ga ik dan naar meldingen en status balk staat het er ook niet bij. Anders ga ik even terug naar Vodafoon hopelijk kan die vriendelijke meneer mij even helpen hier mee.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Oh wat onhandig dat bepaalde opties ontbreken. Soms is het inderdaad handig om even langs de winkel te gaan en het toestel fysiek in de hand te hebben om te helpen. Ik was nieuwsgierig of je toevallig al in de gelegenheid was geweest om even langs te gaan? 

Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ja hoor en de oplossing was heel simpel maar dat is vaker zo als je het weet 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Wat was de oplossing @Liesbeth54 ?

Liesbeth54
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Bij de instellingen de keus aan vinken openen met 2 tikken. Nu tik ik 2 keer het scherm aan en dan is het goed.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic