1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nana.i.bo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goede service

Graag wil ik een compliment geven aan een medewerker van jullie klantenservice. Sinds vandaag kon ik geen SMS of telefoontjes ontvangen. Ik ben met jullie klantenservice gaan chatten en kwam bij Barry terecht. Er beek een blokkade op mijn nummer te zitten en deze heeft Barry gedeblokkeerd. Ik moest mijn telefoon uit zetten en na 2 minuten weer aan doen. Helaas werkte dit nog steeds niet. We hebben vanalles geprobeerd en uiteindelijk was de laatst mogelijke optie opwaarderen. Het probleem was dat dat ook met een SMS code moest. Barry heeft achter de schermen mijn nummer op kunnen waarderen en daarna moest ik mijn telefoon weer uitzetten voor 10 minuten. Ik deed hem weer aan na 10 minuten en je raad het nooit, mijn telefoon was gelukkig weer bereikbaar! Ik ben zo ontzettend blij met de service die Barry mij geleverd heeft! Helaas heb ik geen achternaam of een nummer van de medewerker en daarom wil ik via deze weg een heel groot compliment aan hem geven!!! Ik hoop dat dit dan ook echt bij hem terecht komt! 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Nana.i.bo 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel fijn om hier een positief bericht te lezen. Dat zal zeker gewaardeerd worden door de klantenservice en zeker in het bijzonder de medewerker, die je heeft geholpen. Mensen van Vodafone komen hier regelmatig langs en deze zal dit bericht dan zeker doorgeven aan de betreffende collega. Bedankt voor het melden en veel plezier met je Vodafone abonnement. Fijne dag nog gewenst!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Nana.i.bo,

 

Wat mooi om te lezen en vooral dat je dit hier deelt! Top dat je goed bent geholpen en dat je weer bereikbaar bent. Ik heb de Barry die je hebt gesproken gevonden en ga het compliment naar hem doorzetten! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic