1
Vraag
2
Reacties
wellproc

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geldigheid prepaid databundel

Voor vakantie wil ik een simkaart met alleen data aanschaffen. Ik heb deze gevonden: https://sim.vodafone.nl/prepaid/details/26243. Dus 2GB voor 10 euro.

 

Daarbij staat: '1 maand geldig'. Ik ben benieuwd wat daarmee bedoelt wordt. Is dat 1 kalendermaand? Of is dat 1 maand vanaf activeren (dus 30 dagen)?

 

Zoeken levert hele verschillende antwoorden op (ook hier op de Vodafone Community), waarbij de meest recente antwoorden uit 2019 zijn en zo te zie nog gaan over Vodafone You (wat niet meer bestaat). Ofwel: ga ik 10 euro betalen of 20 euro als ik halverwege de kalendermaand deze simkaart activeer, op vakantie ga en halverwege de volgende maand terugkom? 😋

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @wellproc,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele duidelijke vraag en ik snap wel waar de verwarring vandaan komt. We hebben 2 soorten bundels (Prepaid en abbonnement) met hun eigen voorwaarden 🙂. Ik leg je graag hier meer over uit. Bij Prepaid loopt een bundel 30 dagen vanaf het moment dat de bundel geactiveerd is. Dus bijvoorbeeld letterlijk van de 12e van deze maand tot de 11e van volgende maand 🙂. Bij een abonnement loopt een bundel letterlijk een kalendermaand. Zet je de bundel uit voor het einde van de maand, dan loopt de bundel tot het einde van de desbetreffende maand. Via onze website lees je alles over Prepaid zoals de voorwaarden en tarieven. Ik hoop dat dit het een beetje duidelijker maakt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @wellproc,
Welkom op de community van Vodafone. Dat is een hele duidelijke vraag en ik snap wel waar de verwarring vandaan komt. We hebben 2 soorten bundels (Prepaid en abbonnement) met hun eigen voorwaarden 🙂. Ik leg je graag hier meer over uit. Bij Prepaid loopt een bundel 30 dagen vanaf het moment dat de bundel geactiveerd is. Dus bijvoorbeeld letterlijk van de 12e van deze maand tot de 11e van volgende maand 🙂. Bij een abonnement loopt een bundel letterlijk een kalendermaand. Zet je de bundel uit voor het einde van de maand, dan loopt de bundel tot het einde van de desbetreffende maand. Via onze website lees je alles over Prepaid zoals de voorwaarden en tarieven. Ik hoop dat dit het een beetje duidelijker maakt. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

wellproc
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank Steven!

 

Wellicht handig om deze info ergens bij de Prepaid-pagina's ook zo duidelijk te vermelden. Ik heb me echt suf gezocht (online en in de voorwaarden), maar het niet expliciet kunnen vinden. Overal wordt de term 'maand' gebruikt, zonder uit te leggen of dat 'kalendermaand' of 'periode van 30 dagen' betekent...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de feedback! Dit ga ik gelijk doorgeven 🙂 @wellproc 
Als het goed is, staat dit wel bij de informatie van de BloX / Bundels in My Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic