Annick

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gegevens ophalen lukt niet

Hi,

 

Ik ben sinds 23 mei overgestapt op Vodafone en val met een ‘red extra’ onder het ‘together red’ account van mijn man. Mijn nieuwe Sim geeft aan wel 5G verbinding te hebben, maar internet werkt niet. Omdat dit ook het geval is als ik de sim in de telefoon van mijn man plaats, heb ik een nieuwe Sim ontvangen. Ik heb deze telefonisch geprobeerd te activeren, maar dat lukt niet. Althans, er werd aangegeven dat het binnen 1 uur zou zijn gebeurd, maar 2 uur later werkt de nieuwe Sim nog niet. Ik wil het graag zelf gaan proberen in My Vodafone aangezien de klantenservice dicht is, maar als ik naar de pagina hiervoor ga krijg ik continu de melding ‘Het is niet gelukt om de gegevens op te halen. Probeer het later opnieuw’. Deze melding krijg ik echter al 3 dagen. Hoe kan ik dit oplossen en krijg ik mijn internet werkend?

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Annick 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Om 8 uur is de klantenservice weer bereikbaar, laat deze even met je mee kijken. Je kan de mensenvan de klantenservice bellen, of een chat starten. Meer informatie over de klantenservice, kijk op deze pagina. Het is vanuit de community niet mogelijk om met je mee te kijken in het systeem of je account een reset te geven. Daarom is het handig om toch even contact op te nemen met de klantenservice. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic