1
Vraag
2
Reageer en help mee
Itsnaimb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gegevens niet zichtbaar in My Vodafone na wijzigen abonnement van prepaid naar Sim Only

Beste leden, 
Ik ben recent overgestapt van Vodafone Prepaid naar Sim Only Abonnement met Unlimited Data en Bellen. 
Nu krijg ik een sms dat ik 80% van mijn dag tegoed heb verbruikt en dat ik daarna 2gb NL dag tegoed. , er staat dat ik in de Vodafone en Ziggo App kan inzien hoeveel data ik per dag verbruik etc, maar als ik de app open en dan naar het kopje Tegoed ga zie ik alleen gegevens, of om ze te wijzigen daarnaast was bij het stukje emailadres prepaid@vf.nl dat heb ik veranderd naar mijn prive mailadres. App geüpdatet en zelfs via PC ingelogd maar dit zonder succes, kan iemand me misschien vertellen wat ik nu moet doen? 

Dit probleem had ik niet toen ik nog prepaid had; ben sinds 21-01-2025 van Prepaid naar Sim Only gegaan. 

Alvast bedankt, 

Groetjes! 

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3653Posts
  • 1127Oplossingen
  • 1200Likes

Hi @Itsnaimb, goedemorgen en welkom hier.

Super onhandig dat je in My Vodafone niet de gegevens van je nieuwe abonnement ziet. Bij het overgaan van prepaid naar Sim Only heb je een nieuw klantnummer gekregen. My Vodafone is echter nog gekoppeld aan je oude klantnummer. Om die reden zie je daar dus ook nog steeds staan 'Mijn prepaid'. 

Het oude My Vodafone account heb ik voor je verwijderd. Als je je opnieuw registreert voor My Vodafone, dan wordt er een nieuwe koppeling gemaakt met je huidige abonnement en zijn deze gegevens inzichtelijk. Op deze pagina kan je een nieuw My Vodafone account aanmaken.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic