Alexia1
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen rollen beschikbaar

Hallo, 

ik probeerde met mijn nieuwe telefoon en abonnement in te loggen op mijn vodafone app aangezien ik dezelfde nummer heb behouden, maar ik krijg steeds geen rollen beschikbaar voor deze gebruiker. 
Is er iets wat ik hier aan kan doen?

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 344Likes

Hi @Alexia1
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Een vervelende melding die je krijgt te zien, maar deze is gelukkig gemakkelijk door ons op te lossen! De melding geeft eigenlijk aan dat je nieuwe abonnement niet gekoppeld is aan jouw My Vodafone account. We kunnen dit oplossen door je oude account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren en dan is je nieuwe abonnement gelijk gekoppeld aan je nieuwe account. Om dit te realiseren heb ik iets meer gegevens van je nodig. Wil je de volgende gegevens naar mij toesturen in een privéberichtje?

Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Gebruikersnaam My Vodafone:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer. 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂 

Uitgelicht topic