1
Vraag
2
Reacties
OscarWestrup

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen rollen beschikbaar in mijn vodafone app.

Beste, 

Ik krijg een geen rollen beschikbaar melding na het koppelen van mijn vodafone app met ziggo. 
(naar aanleiding van een van jullie posts plaats ik dus deze vraag om te helpen met dit te resetten)

Mvg,

Oscar

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
OscarWestrup
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hey Cecilia, 

Op de een of andere manier heb ik het plots voor elkaar gekregen. Ik heb opnieuw een bevestigingscode voor mijn nummer aangevraagd en toen werkte het wel ineens. 

Bedankt voor de moeite! 

Mvg, 

Oscar

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Hi @OscarWestrup
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Hier ga ik je mee helpen! Deze foutmelding betekent eigenlijk: "leeg account". Er zit dus nog geen account gekoppeld aan jouw gegevens. De kortste klap is om het My Vodafone account te verwijderen, zodat je vervolgens je opnieuw kunt registeren en er een nieuwe koppeling wordt gemaakt met je gegevens. Om dit voor je in orde te maken heb ik wat aanvullende gegevens nodig, namelijk:
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone/MijnZiggo

Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje tegemoet! 🙂

OscarWestrup
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hey Cecilia, 

Op de een of andere manier heb ik het plots voor elkaar gekregen. Ik heb opnieuw een bevestigingscode voor mijn nummer aangevraagd en toen werkte het wel ineens. 

Bedankt voor de moeite! 

Mvg, 

Oscar

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Haha! Nou dan maak je het me heel gemakkelijk vandaag @OscarWestrup! Ik ben blij dat het al weer werkt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Hi @OscarWestrup
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Hier ga ik je mee helpen! Deze foutmelding betekent eigenlijk: "leeg account". Er zit dus nog geen account gekoppeld aan jouw gegevens. De kortste klap is om het My Vodafone account te verwijderen, zodat je vervolgens je opnieuw kunt registeren en er een nieuwe koppeling wordt gemaakt met je gegevens. Om dit voor je in orde te maken heb ik wat aanvullende gegevens nodig, namelijk:
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone/MijnZiggo

Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje tegemoet! 🙂

OscarWestrup
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hey Cecilia, 

Op de een of andere manier heb ik het plots voor elkaar gekregen. Ik heb opnieuw een bevestigingscode voor mijn nummer aangevraagd en toen werkte het wel ineens. 

Bedankt voor de moeite! 

Mvg, 

Oscar

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Haha! Nou dan maak je het me heel gemakkelijk vandaag @OscarWestrup! Ik ben blij dat het al weer werkt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic