OscarWestrup

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Geen rollen beschikbaar in mijn vodafone app.

Beste, 

Ik krijg een geen rollen beschikbaar melding na het koppelen van mijn vodafone app met ziggo. 
(naar aanleiding van een van jullie posts plaats ik dus deze vraag om te helpen met dit te resetten)

Mvg,

Oscar

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
OscarWestrup
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hey Cecilia, 

Op de een of andere manier heb ik het plots voor elkaar gekregen. Ik heb opnieuw een bevestigingscode voor mijn nummer aangevraagd en toen werkte het wel ineens. 

Bedankt voor de moeite! 

Mvg, 

Oscar

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @OscarWestrup
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Hier ga ik je mee helpen! Deze foutmelding betekent eigenlijk: "leeg account". Er zit dus nog geen account gekoppeld aan jouw gegevens. De kortste klap is om het My Vodafone account te verwijderen, zodat je vervolgens je opnieuw kunt registeren en er een nieuwe koppeling wordt gemaakt met je gegevens. Om dit voor je in orde te maken heb ik wat aanvullende gegevens nodig, namelijk:
Naam contractant:
Adres:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN:
Gebruikersnaam My Vodafone/MijnZiggo

Je mag deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje tegemoet! 🙂

OscarWestrup
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hey Cecilia, 

Op de een of andere manier heb ik het plots voor elkaar gekregen. Ik heb opnieuw een bevestigingscode voor mijn nummer aangevraagd en toen werkte het wel ineens. 

Bedankt voor de moeite! 

Mvg, 

Oscar

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Haha! Nou dan maak je het me heel gemakkelijk vandaag @OscarWestrup! Ik ben blij dat het al weer werkt!

averwoerd01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi, 

 

Ik heb geprobeerd om mijn profiel aan te vullen, maar nergens kan ik dit soort gegevens invullen. Jou een berichtje sturen lukt niet, waar zou de inbox moeten staan op de site????? 

Hoop dat je mij kan helpen, dit begint een vervelende situatie te worden met vele omwegen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @averwoerd01, welkom hier!

Ik zie dat het is gelukt om een privébericht te sturen! Je moet eerst een reactie op de Community zelf plaatsen alvorens het mogelijk is om een privébericht te versturen 🙂 

Er is wel een account geregisteerd voor My Vodafone, maar als ik wil meekijken in My Vodafone blijft de pagina blanco en kom ik in een soort van loop terecht. Op deze manier kun je dus niets van je abonnement inzien. Ik heb je account verwijderd en wil je vragen om je in de loop van de middag nogmaals opnieuw te registeren. Op deze wijze wordt er een nieuwe koppeling gemaakt met je abonnement. 

averwoerd01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Cecilia

 

Helaas hebben ze deze optie ook al eens in de winkel geprobeerd, maar werkt dit niet. 

Zo ook vandaag is dit niet de oplossing geweest, zojuist opnieuw geprobeerd en ik kom er nog niet in. 

 

Ik hoop dat je nog meer trucjes hebt om dit te kunnen slagen, haha.

 

Groetjes, 

Anja 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Wat balen dat dit niet de oplossing bleek te zijn @averwoerd01! Nu ben ik alleen wel heel benieuwd wat jij zelf krijgt te zien. Als ik meekijk via een speciale tool, dan kom ik dus zelf terecht in een soort van ''loop'' waarin de gegevens van je abonnement niet worden ingeladen. Een soort blanco pagina als het ware. Wat krijg jij zelf te zien? Je reageert namelijk in een topic waarin een foutmelding ''rollen niet beschikbaar'' tevoorschijn komt. Krijg je deze te zien of zie je hetzelfde als mij? 

En je huidige abonnement is begin dit jaar ingegaan. Heb je dit probleem al vanaf de start of heeft het eerder wel correct gewerkt? Hoe meer informatie je kan geven, hoe beter. Ik vermoed namelijk dat dit middels een case doorgezet zal moeten worden naar de technische dienst, dus alle extra informatie is wenselijk 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic