Meedoen met het Community Testpanel?
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...
Goedendag.
Vanaf vandaag is mijn telefoonnummer en abonnement overgezet naar jullie.
Ik heb op mijn email al een account en daaraan is het nummer van mijn vriendin gekoppeld. Ook zie ik via web dat mijn nummer er ook bijstaat maar als ik daarop klik dan blijft die op het account/klantnummer van mijn vriendin.
Ook bij het inloggen via de myvodafone app krijg ik de melding 'geen rollen beschikbaar' en kan ik dus niet inloggen.
Wat kan ik doen?
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @kevinvandenbos9
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Daarvoor kan je denk ik het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. (je kan bellen of een chat starten) Die mensen kunnen gelijk met je mee kijken en dingen voor je aanpassen. Waarschijnlijk moet er iets aangevinkt worden, of juist ergens iets uit. Als je contact met ze opneemt dan helpen ze je graag verder. Gaat ook iets sneller dan via hier.
Hoi @kevinvandenbos9
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Daarvoor kan je denk ik het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. (je kan bellen of een chat starten) Die mensen kunnen gelijk met je mee kijken en dingen voor je aanpassen. Waarschijnlijk moet er iets aangevinkt worden, of juist ergens iets uit. Als je contact met ze opneemt dan helpen ze je graag verder. Gaat ook iets sneller dan via hier.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Lijkt het jou leuk om producten en diensten van Vodafone te testen? Word dan onderdeel van het Community Testpanel. Over het Testpanel Als lid van het testpanel kan je uitgenodigd worden om mee te doe...