Wij hebben 7 zakelijke abonnementen afgesloten bij Vodafone. Wanneer je bij Vodafone een zakelijk abonnement afsluit dan krijg je direct te zien wat je per maand moet betalen, inclusief Euro 4,13 Ziggo Korting en dubbele Data. Nu kom ik er na een tijdje achter dat we wel de dubbele data krijgen, maar niet de korting. Nu geeft Vodafone aan dat je dus geen Ziggo korting krijg bij een Internet Pro abonnement , maar dit staat niet op de website! De korting van Euro 4,13 wordt namelijk WEL op het scherm meegerekend bij het te betalen maandbedrag en als je de bevestiging per mail van de bestelling krijgt, staat daar ook het maandbedrag inclusief de Ziggo korting! De medewerkers die ik er over heb gesproken geven aan dat dit probleem al een tijdje bekend is en dat "men" er mee bezig is maar dat wij helaas geen korting krijgen. Aangegeven dat het zeer misleidende communicatie is en dat geven ze heel vriendelijk toe. De medewerkers kunnen hier uiteraard niets aan doen, maar als dit al maanden bekend is, hoe kan het dan nu nog zo verkocht worden? Nu kan je denken, het is maar Euro 4,13 per maand, maar doe maar eens 24 maanden x Euro 4,13 x 7 abonnementen!
Ik hoop toch echt dat hier wat aan gedaan word! Ik heb nog 8 abonnementen die ik van KPN over wil sluiten naar Vodafone, maar ik denk dat ik maar bij KPN blijf. Jammer dit!
Heeft iemand anders dit probleem ook?