IkWilMijnGeld

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen geld terug na geannuleerde bestelling

Ik heb 2 maart bij jullie een bestelling gedaan van 725,41€ voor een iPhone

4 maart werd hij door jullie gecanceld.

en mijn geld zou binnen 5 dagen terug gestort zijn,

dat bleek minder waar want nu is het opeens 10 dagen geworden, het is nu de 9e dag “13 maart” dus morgen zou ik het binnen moeten hebben.. (zeggen jullie zelf) Als ik het morgen binnen krijg neem ik alles terug, alsnog vind ik de gang van zaken van jullie zeer slecht en onbetrouwbaar. Als ik mijn geld NIET terug krijg deze dagen ga ik aangifte doen wegens fraude en diefstal, ik las ook dat ik naar ics zou kunnen gaan voor terug betaling maar dan zou Vodafone als onbetrouwbaar website wordt gezien? Keuze is aan jullie. 

jullie hebben mijn geld, jullie hebben het zelf geannuleerd dus wil niet horen dat het nog niet in het systeem staat want jullie hebben het zelf geannuleerd op 4 maart het is nu 13 maart tijd genoeg gehad om het in het systeem tezetten en MIJN geld terug tegeven

ik hoop natuurlijk dat dit zonder gedoe opgelost kan worden maar ik laat me niet inde zeik nemen 

4 Reacties 4
IkWilMijnGeld
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Louis 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @IkWilMijnGeld 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Steven is niet meer werkzaam bij Vodafone, die kan je niet helpen. Medewerkers van Vodafone zien je bericht hier verschijnen en zodra ze bij je bericht zijn gekomen dan zullen ze antwoord geven en je verder helpen. Heb nog even geduld aub.

In de tussentijd zou je bij je privé instellingen al je gegevens in kunnen vullen, dan hebben ze gelijk al je gegevens en kunnen ze direct kijken in het systeem. Als je daar je gegevens invult dan zijn deze alleen in te zien door een Vodafone medewerker. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3006Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @IkWilMijnGeld, welkom hier!

Logisch dat je graag zo snel mogelijk het geld retour wilt van de bestelling die is geannuleerd. Laten we positief blijven en er vanuit gaan dat het bedrag vandaag in de loop van de dag weer op jouw rekening staat zoals aangegeven is door mijn collega. Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met de afdeling Status Order op 0800-0560. Zij hebben namelijk inzage in restitutieverzoeken n.a.v. een geannuleerde order. Die mogelijkheid heb ik hier via de Community helaas niet. 

IkWilMijnGeld
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebeld bleek het nog niet eens op geannuleerd genoteerd tezijn ? Apart want had al 3x gebeld, vraag ik me af waarom er niet eerder was genoteerd, nu moest k ik zelf een mail sturen (waar van nog geen reactie)  via de telefoon werd er weer gezegd dat het bedrag binnen 5 dagen weer terug gestort wordt, het is om misselijk van te worden, snap niet dat jullie zo traag te werk gaan voor een terugbetaling bah! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic