Hoi, ik had eerst twee abbo’s bij Vodafone, maar op 1 nummer ben ik overgestapt. Het andere loopt nog. Dat andere nummer heeft opeens geen data meer volgens de sms. Ik heb nauwelijks data gebruikt. Nu moet ik nog 26 dagen wachten?!
Heeft denk ik te maken met de overstap, want dat abbo heeft nu nog Red together extra.
Ik ben niet bereid om 25€ te betalen om over te stappen naar een ander abbo. Want dit was onvoorzien, en ik zou eigenlijk automatisch naar een ander of vorige abbo moeten gaan. Plus, al mijn data van deze maand is ook nog eens verdwenen.
Wat is het antwoord op deze kwestie? Overigens, de mevrouw aan de telefoon stelde dat ik gewoon ‘even’ mijn abbo moet aanpassen, maar zei niet dat ik 25€ moest betalen! Ze was sowieso erg ongeïnteresseerd en onbeleefd! Leek alsof ze ondertussen een zak chips aan het leeg eten was! En krijg ik mijn data terug?
Dankuwel.