1
Vraag
2
Reacties
Fransentom

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen Extra GB op een heel oud Vodafone abonnement

Mijn vrouw en ik hebben beiden een Vodafone abonnement.

Ik:                      Start M voor netto € 11,80 met 6gb aan data vanaf 1-3-2024

Mijn vrouw:    Start M (special) (oud ziggo abonnement) voor netto € 8,94 met maar 1gb aan data.

 

Ik heb begrepen dat het oude ziggo abonnement Start M special niet voorzien kan worden van extra data.

Dit vind ik zeer spijtig. Wel voor een verhoging naar €11,00.

Waarom niet omzetten naar een abonnement twv ongeveer € 9,00 of een Start M met gereduceerd tarief?

Telefoon wordt vrijwel niet benut. Is puur om buitenshuis te kunnen facetimen of beeldbellen met de kleinkinderen.

Met vriendelijke groet,

Tom Fransen


*Bijlagen verwijderd door moderator wegens privacy*

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Eigenlijk zegt u het zelf al, het abonnement van uw vrouw is nog een oud abonnement die niet mee doet in deze combinatie voordeel. De voorwaarden voor Vodafone abonnement die gelden: 

  • Minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement. De € 2,50 korting geldt alleen voor Start en Red Together Extra abonnementen aangesloten of verlengd op of na 4 maart 2019. De € 5,- korting geldt alleen op Red, Smart en Black abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017. Voor Red Unlimited geldt een korting van € 7,50 per maand.

En de voorwaarden die gelden voor een Ziggo abonnement:

  • Een abonnement met vast internet voor consumenten van Ziggo (waaronder Connect Start, Complete, Max en Giga) Een extra tv-pakket ontvang je alleen wanneer je ook digitale televisie in je pakket hebt.

 

Het gaat hier duidelijk om een nog oud abonnement die u graag met voordeel wilt behouden. Wat natuurlijk uw goed recht is want het is een goedkoop abonnement. Echter, Vodafone heeft daarna nog veel andere abonnementen uitgebracht en is het "oude" abonnement van uw vrouw een beetje verlopen in deze voordeel. Wanneer uw vrouw haar abonnement laat vernieuwen naar een nieuw, bestaand, abonnement dan krijgt ze wel de korting en dubbel aantal GB. En dan is de keuze aan u zelf wat te doen.

U geeft aan dat de telefoon bijna niet wordt benut, dan kan je het laten voor 8,94 per maand of overstappen naar een nieuw abonnement voor 15,- euro en dan krijgt u daarop 2,50 euro korting en dubbel  aantal data van 3GB naar 6GB. Maar dan is de vraag, is het wel rendabel om te doen? Ik zou even verder kijken, er zijn genoeg andere providers die goedkoper zijn 😁. Of bel de klantenservice van Vodafone en vraag wat ze voor u kunnen betekenen als uw vrouw haar abonnement laat verlengen/vernieuwen. Wie weet geven ze u een leuke korting? 

Hoe dan ook, er zijn genoeg mogelijkheden om over na te denken. Vodafone heeft nu eenmaal voorwaarden gemaakt voor Volop extra voordelen en daar is niets aan te doen. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Laten we eerst even beginnen met een waarschuwing:
Uw 06 nummer(s) staan op de plaatjes die u online heeft geplaatst.
Deze is nu door iedereen te lezen, niet slim! 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Eigenlijk zegt u het zelf al, het abonnement van uw vrouw is nog een oud abonnement die niet mee doet in deze combinatie voordeel. De voorwaarden voor Vodafone abonnement die gelden: 

  • Minimaal één Start, Red, Smart, Scherp of Black abonnement. De € 2,50 korting geldt alleen voor Start en Red Together Extra abonnementen aangesloten of verlengd op of na 4 maart 2019. De € 5,- korting geldt alleen op Red, Smart en Black abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017. Voor Red Unlimited geldt een korting van € 7,50 per maand.

En de voorwaarden die gelden voor een Ziggo abonnement:

  • Een abonnement met vast internet voor consumenten van Ziggo (waaronder Connect Start, Complete, Max en Giga) Een extra tv-pakket ontvang je alleen wanneer je ook digitale televisie in je pakket hebt.

 

Het gaat hier duidelijk om een nog oud abonnement die u graag met voordeel wilt behouden. Wat natuurlijk uw goed recht is want het is een goedkoop abonnement. Echter, Vodafone heeft daarna nog veel andere abonnementen uitgebracht en is het "oude" abonnement van uw vrouw een beetje verlopen in deze voordeel. Wanneer uw vrouw haar abonnement laat vernieuwen naar een nieuw, bestaand, abonnement dan krijgt ze wel de korting en dubbel aantal GB. En dan is de keuze aan u zelf wat te doen.

U geeft aan dat de telefoon bijna niet wordt benut, dan kan je het laten voor 8,94 per maand of overstappen naar een nieuw abonnement voor 15,- euro en dan krijgt u daarop 2,50 euro korting en dubbel  aantal data van 3GB naar 6GB. Maar dan is de vraag, is het wel rendabel om te doen? Ik zou even verder kijken, er zijn genoeg andere providers die goedkoper zijn 😁. Of bel de klantenservice van Vodafone en vraag wat ze voor u kunnen betekenen als uw vrouw haar abonnement laat verlengen/vernieuwen. Wie weet geven ze u een leuke korting? 

Hoe dan ook, er zijn genoeg mogelijkheden om over na te denken. Vodafone heeft nu eenmaal voorwaarden gemaakt voor Volop extra voordelen en daar is niets aan te doen. 

Fransentom
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ga verbruik tijdens facetimen buitenshuis monitoren. Mocht het teveel worden stap ik over naar een iets duurder abonnement.

Mij gaat het eigenlijk niet om die paar euro's maar uit principe. Vroeger kostte het abonnement bij ziggo € 7,50 pm. Mijn € 9,00.

Maar dat wordt nog steeds aangepast qua data.  dus als je al heel lang klant bent vervalt de slogan

" Cadeautje voor jou!  Wij zijn blij met je als klant."

 

Bedankt in elk geval voor je snelle reactie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic