1
Vraag
2
Reacties
Aafkelijnema

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gebeld door jullie?

Ik ben net gebeld door een 030 nr en werd aangegeven dat jullie dat waren met een vraag over abonnement klopt dat?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Aafkelijnema
Welkom op de Community van Vodafone. Verschillende afdelingen binnen Vodafone en Ziggo bellen naar klanten toe. Dit is om te controleren of het abonnement bevalt, er vragen zijn, om je abonnement te wijzigen of te verlengen etc. Heb je voor mij het nummer waarover het gaat? Dan kan ik controleren voor je of dit een nummer van ons is. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Aafkelijnema 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat kan. Vodafone kan je bellen, als je daar toestemming voor hebt gegeven. Mocht je dit in de toekomst niet meer willen dan kan je dit wijzigen in je My Vodafone. Op deze pagina kan je aangeven dat je niet gebeld wil worden door Vodafone of op andere manieren. Je moet alleen wel voorzichtig zijn de laatste tijd, dus wees voorzichtig met het opgeven van informatie en/of de mensen corrigeren als ze bv een foutje maken in je gegevens. Vertrouw je het niet, hang dan gewoon op!!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Aafkelijnema
Welkom op de Community van Vodafone. Verschillende afdelingen binnen Vodafone en Ziggo bellen naar klanten toe. Dit is om te controleren of het abonnement bevalt, er vragen zijn, om je abonnement te wijzigen of te verlengen etc. Heb je voor mij het nummer waarover het gaat? Dan kan ik controleren voor je of dit een nummer van ons is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic