1
Vraag
2
Reacties
Pashashojaie

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Galaxy Buds Pro Black actie

Ik heb mijn contract verlengd vorige week .

vandaag kreeg ik een sms vanuit vodafone dat het in de 13e week geleverd wordt mijn telefoon (Galaxy s22 ultra) .

Hoe zit het met de actie van die galaxy buds dat beloofd is ??

Die actie is tot 10 maart maar geldig 

Wordt er nog wat aan gedaan voor de klanten die langer op hun bestelling moeten wachten ?!

Eerlijk gezegd heb ik deze aanbieding gezien dat ik ervoor heb gekozen 

Graag zou ik meer willen weten 

 

Mvg

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Hoi @Pashashojaie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan tot en met 21 april 2022 je nieuwe telefoon registreren bij Samsung om in aanmerking te komen voor deze actie. En je hebt je telefoon besteld tijdens de pre-order periode. Dus geen zorgen; je bent nog op tijd om die Galaxy Buds te claimen! 

Ga hiervoor naar
www.samsung.nl/nl/promo/pre-order en selecteer de promo. 

Voor de zekerheid vragen we het nog even aan @Lycke of @Alex, of ze dit willen bevestigen, dan weet je het zeker 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12340Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3220Likes

Hoi @Pashashojaie 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan tot en met 21 april 2022 je nieuwe telefoon registreren bij Samsung om in aanmerking te komen voor deze actie. En je hebt je telefoon besteld tijdens de pre-order periode. Dus geen zorgen; je bent nog op tijd om die Galaxy Buds te claimen! 

Ga hiervoor naar
www.samsung.nl/nl/promo/pre-order en selecteer de promo. 

Voor de zekerheid vragen we het nog even aan @Lycke of @Alex, of ze dit willen bevestigen, dan weet je het zeker 🙂 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Pashashojaie. Wat EnergieBoy zegt klopt helemaal! Geniet van je nieuwe toestel en buds, binnenkort ^^. 

 

Pashashojaie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoy beste vriend,

 

O okey toppie !!!!!

bedankt voor uw reactie ben echt opgelucht !!!!.

Fijne dag veder beste @Energieboy

Mvg ♡♡

 

 

 

Pashashojaie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoii @Lycke 

Heel Erg bedankt !!!

zal ik zeker u ook bedankt voor u reactie ben echt opgelucht na jullie feedback

Dat is precies de redene dat ik al meer dan 15 jaar klant van jullie ben altijd het beste service 

 

Mvg ♡♡

Pashashojaie
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hii @Lycke ,

Ik heb mijn toestel binnen maar ik kan die galaxy buds pro niet bestellen die ik gratis krijg bij mijn nieuwe abbonement 

En wat moet ik nouw doen ?!

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Wat lukt er niet aan het bestellen, @Pashashojaie ?  Op https://www.samsung.com/nl/promo/ staat onder aan de pagina de actie. Je moet daar je telefoon registreren. Dan kan je de buds aanvragen :-). https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=74PM7732SY633 . Laat je weten of het lukt? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic