1
Vraag
2
Reacties
toompie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutmelding bij het downloaden van facturen in de My Vodafone&Ziggo App op Android devices

ik probeer al een paar maanden via de app van Mijn Vodafone en MijnZiggo de factuen op mijn telefoon (samsungs23) te downloaden, maar ik krijg elke keer de melding dat het niet lukt. Is dat een app storing, en zoja , wanneer wordt dat opgelost, of is het een specifiek Samung probleem, en hoe kan ik dat dan oplossen? 

 

 

Mvg

 

Dirk

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Even een update vanaf deze kant! Goed nieuws. Het ticket voor dit probleem is afgemeld. Het probleem is verholpen in de nieuwste app versie 8.146.0. Mocht je deze versie nog niet hebben? Dan het advies om de Vodafone&Ziggo app te updaten 🙂

Bekijk in context

17 Reacties 17
xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Net zelf even getest en ik heb dit probleem ook, maar dan met mijn Samsung A54.

Zie fot de foutmelding die ik krijg:

Screenshot_20240816_062336_Vodafone & Ziggo.jpg

xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Nog even een aanvulling.

De facturen van Ziggo kan ik ook niet downloaden. De ene keer start de app zich opnieuw op en de andere keer crasht de app.

Ik heb de app er al een keer verwijderd en er op nieuw opgezet, maar het probleem blijft het zelfde.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Hi @toompie en @xJBx 

Goed dat jullie even aan de spreekwoordelijke bel trekken, want het is zeker onhandig dat het niet lukt om facturen te downloaden in de Vodafone&Ziggo App. In ieder geval zie ik al één overeenkomst, namelijk jullie maken beide gebruik van een Android device. Ter dubbelcheck. Het speelt alleen in de Vodafone&Ziggo App? Wanneer je inlogt in de browser dan werkt het wel? 

Graag ontvang ik onderstaande informatie om het probleem door te zetten:
- Gebruikersnaam
- Wat gebeurt er precies en wat is de foutmelding?
- Gebeurt dit met alle facturen, of specifieke (welke)?
- Merk/model apparaat
- Appversie

Willen jullie deze informatie in jullie Community profiel vermelden onder het kopje 'Persoonlijke Informatie'? Deze informatie is alleen zichtbaar voor mij als moderator.
 

xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

In de browser kan ik wel op allebei de websites de facturen downloaden.

 

- Gebruikersnaam :
is mijn email adres, heb dit achter mijn postcode gezet bij persoonlijke informatie

- Wat gebeurt er precies en wat is de foutmelding?:
Bij Vodafone kan ik wel de details van mijn verbruik zien, maar als ik dan de factuur wil downloaden dan krijg ik een foutmelding(zie foto).

Screenshot_20240816_062336_Vodafone & Ziggo.jpg

Bij Ziggo start de ene keer de app zich opnieuw op en de andere keer crasht de app.

- Gebeurt dit met alle facturen, of specifieke (welke)?:
Dit gebeurt bij alle facturen

- Merk/model apparaat:
Samsung A54

- Appversie:
V 8.144.0 Build 1223675869

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Yes, super bedankt @xJBx! Ik zet alle info door! Zodra we meer weten zal ik het hier uiteraard delen!

toompie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ja, gebeurt bij alle facturen

samsung s23

nieuwste app versie en android versie  app 8.144.0  build eindigt op 69

 

gebeurt zowel bij de Ziggo facturen als bij de Vodafone facturen

 

via de browser op mijn pc lukt het allemaal wel

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

@toompie Wil je de gebruikersnaam waarmee je inlogt in je profiel vermelden onder 'Persoonlijke Informatie' ?

 Kan je mij ook laten weten wat er precies gebeurt? Zowel bij het openen van de Ziggo als Vodafone facturen? Foutmelding, crashen etc. 

En je zegt de laatste versie van de app. Dat is bij jou dus ook V 8.144.0 Build 1223675869 ?

Sorry voor de aanvullende vragen, maar ik heb deze informatie wel zo volledig mogelijk nodig om te kunnen doorzetten.

toompie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ook bij mij is  gebruikersnaam het mijn emailadres, ik heb het bij persoonlijke info gezet. 

De foutmeldingen zijn precies hetzelfde als biij xJBx (vorige post)

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Bedankt @toompie. Ook jouw informatie/voorbeeld heb ik doorgezet. Als er nieuws is, dan laat ik het weten!

xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Net een update van de app gehad, maar het probleem is nog niet helemaal verholpen.

Bij de Vodafone facturen blijft het probleem het zelfde.

Bij de Ziggo facturen kan ik hem pas opslaan als ik hem heb geopend in een pdf reader (Adobe Acrobat), maar ik kan hem nu wel weer opslaan.

De app versie die ik nu heb is: 8145.0 Build 1223675872

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Hi @xJBx, goedemorgen!

Even een kleine update vanaf deze kant. Naar verwachting komt er halverwege september een update van de Vodafone&Ziggo App die het probleem moet oplossen. Uiteraard blijf ik het ticket bij onze technische dienst in de gaten houden.

xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Ik draai nu app versie 8145.1 Build 2223675873.

Ik kan nu met deze versie zowel de Ziggo als de Vodafone facturen bekijken zonder problemen. Via de pdf reader (Adobe Acrobat) kan ik ze dan opslaan.

 

Is dit dan ook de bedoeling zo, of moet het zo werken, eerst opslaan en dan bekijken? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Even een update vanaf deze kant! Goed nieuws. Het ticket voor dit probleem is afgemeld. Het probleem is verholpen in de nieuwste app versie 8.146.0. Mocht je deze versie nog niet hebben? Dan het advies om de Vodafone&Ziggo app te updaten 🙂

xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

Bedankt voor de terugkoppeling.

 

Bij versie 8.145.1 werkte het al bij mij weer, en heb inmiddels al versie 8.147.0

toompie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik werk met 8.147.0, ziggo facturen kan ik nu inderdaad downloaden, maar bij de vodafone facturen, nog steeds de melding: Oeps, dat gaat niet goed.....Er is iets stuk! etc

xJBx

Raadgever
  • 88Posts
  • 3Oplossingen
  • 26Likes

@toompie probeer eens de app er af te halen en dan er weer opnieuw op te zetten

toompie
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

yessss, dat was de truuk, Vodafone factuur downloaden lukt me nu wel. Top, bedankt

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic