1
Vraag
2
Reacties
Gilian85

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Fout in website bij verlengen sim only.

Ik probeer sinds een paar dagen mijn sim only abbonement te verlengen/om te zetten via de website.

 

Echter stuit ik continue op het probleem dat de website bij deze verlenging in een loop schiet waardoor verlengen niet mogelijk is.

Ik heb op 3 smartphones, 2 laptops, 3 verschillende browsers gebruikt (Chrome, Edge en Mi), cookies gewist, incognito, 3 verschillende mobiele netwerken en 3 verschillende thuisnetwerken, bij alles kom ik in dezelfde loop.

Klik ik een nieuw abonnement aan heb ik geen probleem en wordt het juiste product geselecteerd.

 

Ik zie deze melding op Google bij meerdere mensen voorkomen, zonder oplossing.

 

Is er iemand die de gouden oplossing heeft? 

IMG_20210926_160724.jpg

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Gilian85
Dat is een aparte melding! Gelukkig lees ik dat je het een en ander al uitgeprobeerd hebt. Ik help je graag verder hier mee. Ik heb je een privebericht gestuurd. Laat heel even weten via een privebericht of het daarmee gelukt is. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gilian85 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Hmm, dat is wel heel vervelend. Nu heb ik geen gouden oplossing, jammer genoeg. Het beste wat je kan doen is wachten op @Louis van Vodafone. Hij kan misschien met je mee kijken, en/of een melding maken naar de juiste afdeling. Vanaf maandag is hij weer hier online. Heb nog even geduld. 

Gilian85
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor de reactie, ik wacht geduldig af 😊

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Gilian85
Dat is een aparte melding! Gelukkig lees ik dat je het een en ander al uitgeprobeerd hebt. Ik help je graag verder hier mee. Ik heb je een privebericht gestuurd. Laat heel even weten via een privebericht of het daarmee gelukt is. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Inmiddels vanuit @Gilian85 de terugkoppeling dat het gelukt is om te verlengen. Heel veel plezier met je nieuwe bestelling. Mocht je in de toekomst vragen hebben, dan weet je de community te vinden! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic