1
Vraag
2
Reacties
Francois83

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Factuur korting 1 € -1,99 is van factuur verdwenen

tijdens me 2 jaar contract kreeg ik een Factuur korting van €1,99

maar mijn contract is 2 jaar contract is afgelopen Einddatum contract: 15 maart 2022 ik heb de contract niet gewijzigd of verlengt

dus die loopt nog door op op de oude contract.

 

dus mijn vraag is hoe kan het dat ik nu niet meer de factuur korting krijg 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Francois83. Je had inderdaad Factuurkorting en "korting zolang je abonnement loopt" op je abonnement/factuur, zie ik. Die eerste is puur voor de duur van je contract en daarna dus komen te vervallen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Francois83 
Sommige kortingen kunnen komen te vervallen als je 2 jarig contract ten einde loopt. Waarschijnlijk is dat ook met je 1,99 korting. Dat deze dus echt alleen maar 2 jaar gegeven is en daarna stopt. Andere kortingen lopen dan wel gewoon door. Dus dat kan echt verschillen. Lees je contract nog even terug, als je die nog hebt. 

Maar een moderator van Vodafone kan met je mee kijken, ik niet, ik werk niet voor Vodafone. Heb daarom nog even geduld en dan kunnen die zien wat er aan de hand is. Uiteraard kan je ook bellen met de klantenservice van Vodafone, of een chat starten, als je sneller informatie wenst. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Francois83. Je had inderdaad Factuurkorting en "korting zolang je abonnement loopt" op je abonnement/factuur, zie ik. Die eerste is puur voor de duur van je contract en daarna dus komen te vervallen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic