1
Vraag
2
Reacties
Leonieweustink

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur datum

Hallo,

graag zou ik mijn factuurdatum willen aanpassen

Hoe kan ik dit doen 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 1105Oplossingen
  • 1187Likes

Bedankt voor je privéberichtje @Leonieweustink. Het is bij deze geregeld hoor. Ik heb de incassodatum aangepast naar de 28e van de maand. 

Zoals @Energieboy eerder al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12317Posts
  • 3567Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Leonieweustink 

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 1105Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Leonieweustink
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Ik help je met alle liefde om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Heb je ook een voorkeur voor een bepaalde datum?
 

Daarnaast zie ik dat @Energieboy je al veel informatie heeft gegeven en ook welke informatie ik van je nodig heb om dit aan te passen. Stuur je mij een privéberichtje met deze informatie? Dan ga ik voor je aan de slag! 🙂
 

Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 1105Oplossingen
  • 1187Likes

Bedankt voor je privéberichtje @Leonieweustink. Het is bij deze geregeld hoor. Ik heb de incassodatum aangepast naar de 28e van de maand. 

Zoals @Energieboy eerder al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic